obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
helemaal niets meer
rdv2310
Sinds 2 weken een nieuwe router ontvangen omdat de oude volgens Ziggo teveel fouten genereerde.
Deze router inmiddels 2 keer moeten resetten omdat niets het meer deed. Geen internet en geen telefoon. Heel fijn als je thuis aan het werk bent, maar niet heus.
 
MisterSenseo
Ik denk dat u toch weer met Ziggo moet gaan bellen want dit is een 'apparatuur'gerelateerd probleem, en aangezien dit forum niets met Ziggo zelf te maken heeft verwijs ik u graag naar Ziggo, waar op hun site trouwens ook een hulp forum actief is.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'helemaal niets meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Zelfs op dit forum kom je niets verder te weten Klacht over Ziggo : 4 03-09-2020
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Advertentie