Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Slecht beeld digitale tv geen nummerherkenning
|
|
jojobib |
Geplaatst op 12-11-2008 23:56
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 15 Lid sinds: 11-07-2008 |
Ik heb sinds ik alles in een van Ziggo heb slecht beeld op mijn lcd tv er komen balken in beeld onderbrekingen en het is heel irritant allemaal gebeld met helpdesk na natuurlijk lang wachten iemand gesproken en na enige discussie met deze helpdesk medewerker zij hij je moet maar nieuwe kabels gaan leggen .Ik heb hem duidelijk gemaakt dat dit dus niet aan de kabels ligt want voorheen heb ik nooit problemen gehad met digitale tv Als je meer tv heb in huis word op de site geadviseerd een singaalversterker te gebruiken dus dat heb ik ook gedaan en ook geen probleem mee gehad totdat ik een alles in een pakket heb aangeschaft sinds dien dus slecht beeld vooral in de avonduren komt dit voor .Helpdesk zegt ik moe de versterker ertussen uit halen heb ik gedaan resultaat hetzelfde storing blijft bestaan .Er moet toch iets zijn gebeurd met het singaal want bij navraag bij bekenden in mijn woonplaats die blijken dus daar ook last van te hebben.Heeft er iemand van jullie ook last van deze problemen. Kom ik op het volgende nummer herkenning werkt ook niet meer sinds ik alles in een heb telefoon gaat twee keer over als je snel bent zie je het nummer dat belt dan stopt het even en gaat weer over en geeft dan aan inkomend gesprek en ik kan niet meer zien wie er belt.OOk hier heb ik contakt gehad met helpdesk zouden mij een nieuw verdeelkastje sturen want daar zou het aan liggen ik heb verteld dat ik die inmiddels al drie heb gehad 3 compleete setjes alles vernieuwd dit is inmiddels drie weken geleden .De beloofde monteur heeft een keer gebeld maar ik was niet thuis hij heeft nog steeds niet teruggebeld .Ik ga me afvragen of ik nou gek ben of zijn er meer mensen die dit overkomt ze zouden er kamer vragen over moeten stellen voor dit wanbeleid van dit bedrijf je staat machteloos je kunt niets je kan niets en hoelang word dit nog geaccepteerd een groet van mij aan alle lijdende mensen van dit shit bedrijf |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slecht beeld digitale tv geen nummerherkenning', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |