Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
geluid storing tv
|
|
jobb |
Geplaatst op 16-12-2008 13:27
|
Activiteit » Elsloo Lb » 6181KR » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW321B WiFi » TV Standaard Berichten: 7 Lid sinds: 16-12-2008 |
Wij hebben de laatste tijd last van onderbreking van het geluid van de lcd t.v. via de Samsung DCB-H-360RS decoder. Het geluid valt dan even weg. Tevens flitsen er af en toe kleursliertjes door het beeld??? Wie herkent dit en heeft eventueel de oplossing? |
|
|
DutchWilly |
Geplaatst op 16-12-2008 21:34
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 01-09-2008 |
Ik heb het met de digitale ontvangst gehad,heb de zelfde samsung DCB-H-360RS . Heb gebeld naar ziggo maar daar word je niet wijzer van .Ik moest mijn decoder maar eens een half uur uitzetten en het kaartje schoonmaken. Nu als je blokjes en onderbrekingen hebt is het zuiver de signaalsterkte die je binnen krijgt.(vastlopen te sterk of ruis te zwak geeft het resultaat blokjes en uitvallen) Ik had er altijd een versterker tussen een vaste niet regelbare ,schijnbaar hebben ze bij ziggo het signaal sterkte verandert in iedergeval ik heb er nu een regelbare versterker tussen zitten en heb het signaal zo gedraaid dat het perfect is Opvallend was het dat sommige kanalen goed waren en andere niet dit ook bij de radio... Hopelijk heb je er wat aan . Groetjes D Willy |
|
|
genki |
Geplaatst op 17-12-2008 13:20
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 17-12-2008 |
Meeste gevallen is het even kijken naar analoog. decoder er tussen weg halen. Analoog perfect, geen sneeuw / ver-niet-goed-ing van het beeld? Binnenshuis probleem. (<-de bindende Ziggo conclussie) Is meestal het makkelijkste. Heb je dat al uitgesloten voor je gaat klooien met kabels en kastjes.. Wat ik had was dat mijn coax slecht was aangestript en elke keer dat ik mijn pc aanzette (staat naast mijn et-01) de beeldkwaliteit naar beneden gaat.. hoe bedenken ze het.. |
|
|
MadDonkey |
Geplaatst op 07-01-2009 11:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 07-01-2009 |
Jobb, ik raad je aan om even te kijken of er een software update beschikbaar is. Het is ook raadzaam om een andere (goed werkende) SCART kabel te testen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geluid storing tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
horizon storing. | Klacht over Ziggo | : 6 | 13-12-2017 |
storing op haaf 230 | Storing | : 3 | 27-08-2017 |
Beeld en geluid synchronisatie | Algemeen | : 1 | 20-08-2017 |
Storing Family 7 | Storing | : 4 | 21-07-2017 |
Storing Midden NL | Storing | : 5 | 22-06-2017 |
Advertentie