Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Help, buiten mijn schuld om al sinds 1 april geen digitale tv en geen telefoon
|
|
Suzanne |
Geplaatst op 10-04-2009 19:51
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 10-04-2009 |
Omdat ik mijn rekeningnummer wilde veranderen heb ik op 4-02 gebeld en men adviseerde mij om een nieuw abonnement vanaf 1 april te nemen en het oude op 31 maart te beëindigen. Nee, ik hoef niks te doen. Het gaat gewoon door. 1 april --> geen telefoon, geen internet en geen digitale tv. Dan moet men bellen, terwijl ik geen telefoonaansluiting heb. Inmiddels >60 euro mobiel verbeld en nu heb ik: een nieuw modem voor internet, oeps zonder telefoonaansluiting. Een nieuw modem voor tv/radio --> de digitale ontvangst werkt: telkens 1 seconde. Ik heb volgens mij alle medewerkers van Ziggo aan de lijn gehad. Had ik vanavond eindelijk iemand aan de lijn die er iets aan deed, (ik had inmiddels al 2 keer nieuwe modems beloofd gekregen, maar niks ontvangen) en voor mij bij de T.D. te informeren wordt, de verbinding in de telefooncel verbroken. Ik bel weer, krijg ik weer iemand aan de lijn die mij zelfs niet kan doorverbinden en is het tegoed van 18,20 euro op. Ik moet dus een nieuw modem hebben voor TV/radio dat WEL werkt en een nieuw modem voor internet met een telefoon en tv aansluiting. Ik word hier echt moedeloos van. Is er dan niemand bij ZOGGO die er iets aan kan doen?\ Wat moet ik doen? Weer bellen? Ik weet het niet. ![]() |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 10-04-2009 21:10
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Toch weer een argument dat de helpdesk van Ziggo ook hier komt helpen. Rest mij niets anders dan je door te verwijzen naar de kabel belangen vereniging Coax. Linksonder op deze website vind je een invulformulier dat rechtstreeks naar Coax toegaat. Zij kunnen helpen. |
|
|
ziggie |
Geplaatst op 14-04-2009 20:02
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 19 Lid sinds: 07-06-2008 |
Quote Suzanne schreef: Omdat ik mijn rekeningnummer wilde veranderen heb ik op 4-02 gebeld en men adviseerde mij om een nieuw abonnement vanaf 1 april te nemen en het oude op 31 maart te beëindigen. Nee, ik hoef niks te doen. Het gaat gewoon door. 1 april --> geen telefoon, geen internet en geen digitale tv. Dan moet men bellen, terwijl ik geen telefoonaansluiting heb. Inmiddels >60 euro mobiel verbeld en nu heb ik: een nieuw modem voor internet, oeps zonder telefoonaansluiting. Een nieuw modem voor tv/radio --> de digitale ontvangst werkt: telkens 1 seconde. Ik heb volgens mij alle medewerkers van Ziggo aan de lijn gehad. Had ik vanavond eindelijk iemand aan de lijn die er iets aan deed, (ik had inmiddels al 2 keer nieuwe modems beloofd gekregen, maar niks ontvangen) en voor mij bij de T.D. te informeren wordt, de verbinding in de telefooncel verbroken. Ik bel weer, krijg ik weer iemand aan de lijn die mij zelfs niet kan doorverbinden en is het tegoed van 18,20 euro op. Ik moet dus een nieuw modem hebben voor TV/radio dat WEL werkt en een nieuw modem voor internet met een telefoon en tv aansluiting. Ik word hier echt moedeloos van. Is er dan niemand bij ZOGGO die er iets aan kan doen?\ Wat moet ik doen? Weer bellen? Ik weet het niet. ![]() Hallo Suzanne, Dat klinkt allemaal niet best. Bellen met een prepaid gaat sowieso erg hard, maar als je vaste verbinding eruit ligt heb je dan niet veel keus inderdaad ... jammer dat je niet even bent teruggebeld. Ik wil wel voor je kijken of ik wat kan betekenen en wat er mis is gegaan. Kun je dan je klantnummer of postcode/huisnummer en mobiel in een PM naar me sturen ? NB : in een PM bericht... plaats nooit je persoonlijke gegevens in een topic ! Groeten, Ziggie there is no place like 127.0.0.1
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help, buiten mijn schuld om al sinds 1 april geen digitale tv en geen telefoon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |