Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
outlook/thunderbird & ziggomail
|
|
daan |
Geplaatst op 27-05-2009 18:20
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 27-05-2009 |
Heb problemen met het ophalen van mijn webmail van ziggi via outlook; melding: wachtwoord geweigerd. Ook via thunderbird krijg ik deze melding. Kan wel inloggen en mail lezen via ziggo/webmail, dan wordt het wachtwoord niet geweigerd. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
erwinvos |
Geplaatst op 27-05-2009 18:46
|
Activiteit Berichten: 78 Lid sinds: 31-01-2009 |
Quote daan schreef: Heb problemen met het ophalen van mijn webmail van ziggi via outlook; melding: wachtwoord geweigerd. Ook via thunderbird krijg ik deze melding. Kan wel inloggen en mail lezen via ziggo/webmail, dan wordt het wachtwoord niet geweigerd. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Daan, verwijder je accountgegevens eens uit outlook en maakt ze opnieuw aan. pop.ziggo.nl smtp.ziggo.nl gebruikersnaam: ww: mail ww. Instellingen testen en kijken wat het resultaat is. |
|
|
daan |
Geplaatst op 27-05-2009 19:03
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 27-05-2009 |
Heb ik een paar keer geprobeerd maar resultaat blijft helaas het zelfde. Heb alle instellingen volgens mij ook goed? |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 27-05-2009 21:45
|
Activiteit Berichten: 53 Lid sinds: 10-10-2008 |
probeer het eens met telnet. Open een command window en type dan: Code Download source
Wacht de response van de server af, iets als als "+OK Messaging Multiplexor (Sun Java(tm) System Messaging Server 6.3-7.04 (built Sep 26 2008))". Je krijgt geen prompt, alleen een knipperende cursor. Type dan de volgende commando's (wacht na elk commando op de +OK bla bla bla): Code Download source
Met dit commando sluit je de sessie weer af: Code Download source
|
|
|
daan |
Geplaatst op 29-05-2009 22:00
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 27-05-2009 |
Heb het geprobeerd, maar lukt niet. Krijg de volgende melding: +OK Messaging Multiplexor (Sun Java(tm) System Messaging Server 6.3-7.04 (built Sep 26 2008)) user +OK password required for user pass -ERR [AUTH] Authentication failed Enig idee waar de fout zit? |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 29-05-2009 23:14
|
Activiteit Berichten: 74 Lid sinds: 29-05-2008 |
Quote -ERR [AUTH] Authentication failed Verander je wachtwoord eens op je webmail en probeer daarna nog eens met Outlook in te loggen of nogmaals een telnetsessie starten. |
|
|
daan |
Geplaatst op 30-05-2009 00:59
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 27-05-2009 |
Heb al verschillende wachtwoorden aangemaakt en geprobeerd, maar de melding blijft het zelfde....en het probleem dus helaas ook: wachtwoord werkt wel bij ziggo wabmail, maar niet via outlook of thunderbird. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 30-05-2009 01:37
|
Activiteit Berichten: 74 Lid sinds: 29-05-2008 |
Ik herken dit probleem wel min of meer bij een ander topic op het Online forum: Gebruikersnaam en wachtwoord niet herkend Kijk dit eens door, we hebben hier erg veel mogelijkheden besproken. De oorzaak bij dat topic bleek een corrupt windows account te zijn. Heb je evt. een 2e PC? Zo ja test het daar eens op. |
|
|
verdaasdonkjm |
Geplaatst op 30-05-2009 19:06
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 30-05-2009 |
alles is overgezet en er is schriftelijk bericht uit gegaan. Alleen niet iedereen heeft het ontvangen... ...... Vandaag is het eindelijk geregeld Verstandigste is gebruikers account gebruikersnaam@ziggo.nl pop en smtp instellingen pop.ziggo.nl smtp.ziggo.nl bij de accountnaam het volledige mail adres, dus inclusief ziggo.nl Verwijder eerst het de eerste instellingen en maak hem opnieuw aan. Reset ook meteen je wachtwoord. Die pas je aan via webmail en klik op paswoord vergeten. Zorg dat je alle account info bij de hand heb. klant nr vooral. Dan kan alles gereset worden en dan zou het moeten werken. Hier uiteindelijk na 3 weken gelukt. . Waar is de tijd gebleven dat er nog geen mail bestond !! hulde voor Ziggo...... [big][big] NIET[/big][/big] |
|
|
daan |
Geplaatst op 30-05-2009 22:58
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 27-05-2009 |
Jaaaa gelukt na tig-keer wachtwoorden resetten en nieuwe accounts aanmaken werkt het nu !!! Hopen dat het zo blijft. Iedereen bedankt voor de hulp. groetjes |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'outlook/thunderbird & ziggomail', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ziggomail verwijderd | Klacht over Ziggo | : 2 | 11-01-2022 |
Outlook 2003 | Software vragen | : 11 | 06-09-2018 |
Microsoft Outlook | Ziggo Gebruikers Groep | : 14 | 12-10-2015 |
instellen email in outlook | Algemeen | : 4 | 26-05-2015 |
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard | Storing | : 26 | 19-12-2013 |
Advertentie