Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
[Opgelost] Enveloppe in beeld
|
|
Ralf79 |
Geplaatst op 28-05-2009 00:56
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 28-05-2009 |
Sinds vandaag zie ik rechtsboven in beeld een afbeelding van een blauw envelopje met de letter M erin. Ik heb de klantenservice gebeld, die vroegen het aan de technische dienst en die wisten het ook niet. Advies: zet de fabrieksinstellingen terug. Dit gedaan en inderdaad: enveloppe weg. Nu zet ik de tv een aantal uur later weer aan en die irritante enveloppe is weer terug! Weet iemand wat dit inhoudt? Hoe ik eraf kom? Edit Zippo: [Opgelost] in titel toegevoegd. Gewijzigd door Zippo op 06-11-2009 22:21 |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 28-05-2009 01:51
|
Activiteit » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Gewoon even het berichtje openen. Als je niet weet hoe dit moet, sla dan de handleiding erbij open. Het bericht is leeg, een per abuis verstuurde melding van Ziggo. Ik had dit al gepost in ditzelfde forum: Quote Als je het bericht opent, verdwijnt het icoontje uit het beeld dat er een ongelezen bericht is. Quote Voor mensen die deze functie niet al spelend met de opties zijn tegengekomen; Ziggo heeft de mogelijkheid om "mailberichten" te sturen aan alle aangesloten digitale ontvangers, die dan gewoon op de TV bekeken kunnen worden. Hier wordt echter nog geen gebruik van gemaakt voor zover ik weet. Volledige post: http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...ead_id=965 Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
De feiten scheiden van de emoties |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Enveloppe in beeld', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
dubbel tv beeld | Digitale radio of televisie storing | : 8 | 30-07-2018 |
Beeld en geluid synchronisatie | Algemeen | : 1 | 20-08-2017 |
fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld | Klacht over Ziggo | : 10 | 08-02-2016 |
groen beeld Philips tv | Algemeen | : 4 | 24-12-2015 |
Horizon mediabox beeld loopt vast. | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 20-09-2015 |
Advertentie