obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] Enveloppe in beeld
Ralf79
Sinds vandaag zie ik rechtsboven in beeld een afbeelding van een blauw envelopje met de letter M erin. Ik heb de klantenservice gebeld, die vroegen het aan de technische dienst en die wisten het ook niet. Advies: zet de fabrieksinstellingen terug. Dit gedaan en inderdaad: enveloppe weg.
Nu zet ik de tv een aantal uur later weer aan en die irritante enveloppe is weer terug!

Weet iemand wat dit inhoudt? Hoe ik eraf kom?

Edit Zippo: [Opgelost] in titel toegevoegd.
Gewijzigd door Zippo op 06-11-2009 22:21
 
Decibert
Gewoon even het berichtje openen. Als je niet weet hoe dit moet, sla dan de handleiding erbij open. Het bericht is leeg, een per abuis verstuurde melding van Ziggo. Ik had dit al gepost in ditzelfde forum:

Quote

Als je het bericht opent, verdwijnt het icoontje uit het beeld dat er een ongelezen bericht is.


Quote

Voor mensen die deze functie niet al spelend met de opties zijn tegengekomen; Ziggo heeft de mogelijkheid om "mailberichten" te sturen aan alle aangesloten digitale ontvangers, die dan gewoon op de TV bekeken kunnen worden. Hier wordt echter nog geen gebruik van gemaakt voor zover ik weet.


Volledige post: http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...ead_id=965
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Enveloppe in beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld Klacht over Ziggo : 10 08-02-2016
groen beeld Philips tv Algemeen : 4 24-12-2015
Horizon mediabox beeld loopt vast. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 20-09-2015
Advertentie