Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
Pagina 2 van 2: 12
|
Wat nu?
|
|
mailpim |
Geplaatst op 26-09-2010 10:55
|
Activiteit Berichten: 32 Lid sinds: 07-02-2010 |
Quote Black-Cabby schreef: thnx voor het mee denken die router die jij adviseert heb ik ook voorbij zien komen wat mij alleen dwars zit is dat ik op kosten gejaagd word zonder dat ik er om vraag heel irritant........maarja.....das ziggo zullen we maar zeggen thnx voor de tip's ik ga er mee aan de slag mvg Dennis Ziggo jaagt je niet op de kosten. Jij kiest voor een bepaald pakket waarvan je weet dat je bepaalde hardware nodig gaat hebben die daarvoor geschikt is. Wil je geen extra kosten maken. Dan zou ik een downgrade doen van je pakket. Scheelt zelfs geld! Wil je wel de snelheid halen, dan zul je zeker weten je router moeten vervangen. Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad. Altijd perfect netwerkje tot en met ziggo snelheid van 80Mbit. Na de snelheidsverhoging kon mijn router het allemaal niet meer aan. Werd instabiel. Snelheden vlogen heen en weer, wat je met een reset even goed kon maken voor korte tijd. Mijn advies is dus; koop een nieuw router. Ik heb zelf een D-Link dir-655 Extreme N gigabit router. Ook hoor ik verhalen dat netgear ook routers heeft die goed met de snelheid van ziggo overweg kunnen. Succes |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat nu?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie