Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
s' nachts tussen 23:00 uur en 08:00 s'ochtends geen internet, geen telefoon en geen digitale
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 14-09-2011 13:21
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Laat maar weten hoe het is afgelopen cmalin!
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 14-09-2011 14:32
|
![]() Medewerker van Ziggo ![]() » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Ben benieuwd ? Quote cmalin schreef: Monteur van Ziggo is net vertrokken, hij heeft de versterker Tratec FRA-752/N vervangen door een nieuwe en de Cisco modem vervangen door een ubee EVW3200. Alles werkt nu en ik ben zeer benieuwd of dit de komende nacht ook zo is. De monteur zal mij morgenochtend daarover bellen, en ik zal ook hier op het Forum melden of mijn probleem is verholpen. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 14-09-2011 17:17
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Quote cmalin schreef: Monteur van Ziggo is net vertrokken, hij heeft de versterker Tratec FRA-752/N vervangen door een nieuwe en de Cisco modem vervangen door een ubee EVW3200. Alles werkt nu en ik ben zeer benieuwd of dit de komende nacht ook zo is. De monteur zal mij morgenochtend daarover bellen, en ik zal ook hier op het Forum melden of mijn probleem is verholpen. En hoe zit het aangesloten ? Volgens de Ziggo handleiding of volgens "klikkerdeklik" in mijn handtekening ? Zou eigenlijk het laatste moeten zijn,anders werkt interactieve tv niet....... ![]() Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 14-09-2011 19:14
|
![]() Medewerker van Ziggo ![]() » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Misschien met foto ![]() ![]() Quote MisterSenseo schreef: Quote cmalin schreef: Monteur van Ziggo is net vertrokken, hij heeft de versterker Tratec FRA-752/N vervangen door een nieuwe en de Cisco modem vervangen door een ubee EVW3200. Alles werkt nu en ik ben zeer benieuwd of dit de komende nacht ook zo is. De monteur zal mij morgenochtend daarover bellen, en ik zal ook hier op het Forum melden of mijn probleem is verholpen. En hoe zit het aangesloten ? Volgens de Ziggo handleiding of volgens "klikkerdeklik" in mijn handtekening ? Zou eigenlijk het laatste moeten zijn,anders werkt interactieve tv niet....... ![]() -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 14-09-2011 19:15
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Tenks voor de aanvulling Piotje.........![]() Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
cmalin |
Geplaatst op 15-09-2011 08:10
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 8 Lid sinds: 13-09-2011 |
Ik had de hele nacht internet, telefoon en digitale TV. De boosdoener was dus of de versterker Tratec FRA-752/N of de Cisco modem. De monteur van Ziggo verdenkt de versterker Tratec FRA-752/N. Ik hoop dat de Ziggo helpdesk en het vooral het klachtenmanagement van Ziggo hiervan wat leert, zo een probleem mag geen 5 weken duren! Het was mijn idee om een monteur naar de modem te laten kijken en het was de vakkundingheid van de Ziggo storingsmonteur, de heer XXXXXXX, die ook meteen de versterker verving. Ik zal in de loop van da dag kijken naar de wijze van aansluiten en laat begin komende week weten of alles inderdaad goed is blijven werken.![]() Edit MOD, geen namen medewerkers noteren. Gewijzigd door kobus1960 op 15-09-2011 10:19 |
|
|
veloci |
Geplaatst op 15-09-2011 21:40
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 94 Lid sinds: 24-07-2011 |
Ah! dus je had een fra, zat de adapter daarvan niet in een stopcontact dat op een tijdschakelaar zit? Waarschijnlijk zit het in iedergeval in de FRA als OOK televisie weg viel! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 15-09-2011 21:50
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Quote cmalin schreef: Er zijn al twee keer monteurs van Ziggo langs geweest, uiteraard overdag, ze hebben de aansluiting (gemonteerd door de installatiemonteur van Ziggo) vervangen, de verdelerkast in de kast op straat vernieuwd, in de kabel op straat zijn twee oude lassen door monteurs van Koning en Hartman vervangen...zij en ik hebben uiteraard gecheckt of er ergens een schakelklok tussen zit, is dus niet het geval. Morgen komt een derde monteur een door mij gevraagd nieuw modem (ubee EVW3200) het geleverde modem (Cisco EPC 3925) vervangen. Door het klachtenmanagement van Ziggo is mij vandaag beloofd dat, indien dit ons probleem ook niet verhelpt, een Senior monteur wordt ingeschakeld. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met dit probleem! |
|
|
cmalin |
Geplaatst op 15-09-2011 22:06
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 8 Lid sinds: 13-09-2011 |
Geen tijdschakelaar op stopcontact, stroomtoevoer via extra niet geaarde groep. Tot nu werkt alles nog na vervanging van de versterker en de modem! |
|
|
cmalin |
Geplaatst op 16-09-2011 08:40
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 8 Lid sinds: 13-09-2011 |
Wij hebben alle elektr. leidingen ca 20 jaar geleden laten vernieuwen en voor onze computers een extra, ongeaarde groep laten plaatsen. Omdat ik meteen na het installeren van Ziggo Alles-In 1 begin augustus 2011 problemen had en ik onverbiddelijk regelmatig bleef klagen is er nu eindelijk een monteur geweest die verstand van zaken heeft. Ik neem aan dat ik van Ziggo geen rekening over de vervangen apparaten ontvang en heb de toezegging van het klantenmanagement dat ze mijn extra gemaakte kosten gaan vergoeden. Ook vannacht heeft alles goed gewerkt dus ik neem aan dat het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, C Malin |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 's' nachts tussen 23:00 uur en 08:00 s'ochtends geen internet, geen telefoon en geen digitale', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |