Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Nieuw IP (en de bagger service van Webcare)
|
|
MHA |
Geplaatst op 26-02-2013 00:43
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 25-02-2013 |
Thanks, weer t oude IP en weer de problemen |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 26-02-2013 00:53
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
waarschijnlijk kunnen we nog een andere keer proberen om het modem uit het systeem te gooien en opnieuw te activeren maar ik ga er nu van tussen -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
MHA |
Geplaatst op 26-02-2013 00:56
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 25-02-2013 |
Als je dat wil doen, heel graag. Want met jullie helpdesk kom ik niet verder. Ik heb vanmiddag echt op het punt gestaan om bij de KPN het bestelformulier in te vullen. Dat is zonde want verder ben ik tevreden over Ziggo. Kun je niet gewoon de lease van het IP beƫindigen? Hoop dat je iets kan doen voor me. goedenacht! Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 26 2013 01:08:37: Bedankt voor je super service tot nu! Gewijzigd door MHA op 26-02-2013 01:08 |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 26-02-2013 03:06
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Eventueel kun je bij die andere sites ook nog via een proxy inloggen. Ik denk niet dat je een gelijkwaardige service bij eender welke provider had kunnen verwachten. Veelal wordt er dan gezegd dat je via mail contact op kunt nemen om het ip te verwijderen uit de banlijst. Greetings, Black Tiger
|
|
|
MHA |
Geplaatst op 26-02-2013 17:29
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 25-02-2013 |
Wat een top service van Monteur_kees. Hier zitten dus de echte experts Alles opgelost. Super!! Dank! |
|
|
BMP |
Geplaatst op 26-02-2013 17:39
|
Activiteit » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Quote MHA schreef: Wat een top service van Monteur_kees. Hier zitten dus de echte experts Alles opgelost. Super!! Dank! Ja dat is onze Kees You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 26-02-2013 21:49
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
wat een lof allemaal, maare Graag gedaan onze service maakt het verschil -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 27-02-2013 14:35
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
Quote MHA schreef: Wat een bagger service van Webcare. Sinds de laatste IP wijziging heb ik wat problemen met blokkades op individuele websites. Ik heb webcare verzocht om een nieuw IP. Mijn werd toegezegt dat ik die na 6 dagen automatisch zou krijgen. Ik dus wachten. Toen ik na 8 dagen nog geen nieuw IP had maar weer eens contact opgenomen. Blijken ze dit niet eens te kunnen (nieuw IP uitdelen). Moet ik nu echt overstappen naar een andere provider om een nieuw IP te krijgen? Of kan ik zelf iets doen? (Ubee modem) Ten eerste, mijn excuses voor het antwoord, wij kunnen er niet zomaar voor zorgen dat je een nieuw ip adres krijgt. Wat is precies de reden waarom je een andere ip adres wilde? Op welke sites ben je geblokkeerd en wat is de reden hiervan? Gewijzigd door Ziggo-WebCare_Jelle op 27-02-2013 14:48 Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
Bliep |
Geplaatst op 03-12-2013 10:43
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 03-12-2013 |
Nou ik heb hetzelfde probleem. Na veel geprobeerd te hebben en een zoektocht op internet kwam ik hier uit. Ik zie dat Monteur Kees hier een Ziggo goeroe is, dus aan Kees de vraag, zou je mij ook kunnen/willen helpen? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03-12-2013 10:48
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Beste Bliep, je zit nu in een draadje van Februari. Start zelf even een onderwerp, dat valt meer op en het geheel blijft leesbaar. Dit rekt zo uit. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw IP (en de bagger service van Webcare)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Data delen met nieuw familie-abonnement | Ziggo nieuws | : 1 | 18-06-2018 |
ZEER SLECHTE SERVICE | Klacht over Ziggo | : 9 | 01-08-2017 |
wifi slecht en vage service? | Klacht over Ziggo | : 6 | 17-06-2017 |
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig | Klacht over Ziggo | : 3 | 23-05-2017 |
Slechte service ZIGGO | Klacht over Ziggo | : 7 | 04-05-2017 |
Advertentie