obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
vreemd of zwijgzaam
harryd
hallo
ik heb een internet probleem
en het gesprek liep leuk dus dacht ik
ik vraag verder
1ste vraag aan medewerker was...krijgen alles in 1 extra ook nieuwe modems ?
2de vraag was..per 1 juli worden de snelheden verhoogd..kan de huidige modem het aan ?
als antwoord kreeg ik te horen...eh snelheid verhoging wanneer ??
en krijgt alles in 1 extra dan nieuwe modems ?
of hij speelde het leuk of ziggo verteld zijn medewerkers niet wat er binnenkort aankomt
p.s hij zei dat er idem op site ziggo niets staat vermeld dat er per 1 juli iets gebeurt...(wat klopt)
dacht laat het ff weten
Gewijzigd door harryd op 16-06-2009 09:53
 
Decibert
Het grootste probleem is vaak dat Ziggo zijn medewerkers niet goed informeert. Dan kunnen ze nog zo goed hun best doen, maar klanten helpen wordt dan moeilijk.

Overigens is het in dit geval gewoon hartstikke stom van de betreffende persoon, als hij toegang heeft tot het intranet van Ziggo (en de TD heeft dat dacht ik wel) had hij dit al lang moeten weten.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Gigabyte
Toch is het nou zo jammer hé, als je nou voor Ziggo werkt dan probeer je toch wat (interne) info te vergaren.Frown
Heleboel zaken zijn al niet meer geheim over deze snelheidsverhoging en er kan ronduit over gepraat worden, het moet je als medewerker van Ziggo natuurlijk wel interesseren.Wink

Zondag sprak in nog een medewerker en vertelde hem over en foutje in het nieuwe blad Zie van Ziggo.
Daarin staat vermeld dat je voor meer info over de snelheidsverhoging op www.ziggo.nl moet kijken.
Ik vroeg hem: waar dan?
Ik heb toevallig een link maar zonder deze, kun je de link gewoon niet vinden?
En de info die daar staat vult niks aan van wat er al in het blad staat.

Hij zegt: oké dan, is dat zo, ik heb het blad wel gehad maar nog niet gelezen.Sad

Ik stelde nog wat vragen maar kwam er als snel achter dat ik zelf al meer informatie had voor hem als hij voor mij.
Erg jammer, maar ook daar zullen vast wel mensen werken die niet uitgesproken raken over Ziggo en wel alles weten.
Je moet net de juiste aan de lijn krijgen.Cool

Ik neem aan dat je hier ook al wat info hebt gevonden, zie anders de links hieronder:
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...#post_4455
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...rowstart=0
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...ead_id=985
Gewijzigd door Gigabyte op 16-06-2009 12:56
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
MaXMhZ
Ik denk dat de medewerker de vraag wat te letterlijk heeft geinterpreteerd. per 1 juli gebeurt er zover ik weet niet veel.

vanaf 1 juli gaat men bezig met de tweede verhoging van de snelheden. Nieuwe klanten zullen denk ik een EuroDOCSIS 3 modem krijgen. Of oude klanten ook een nieuw modem krijgen zal denk ik afhankelijk zijn van het abonement.

Ik heb in het verleden altijd een email van @Home gekregen dat mijn snelheid verhoogd was en ik de modem moest resetten.



1 december 2009 is ook vanaf 1 juli 2009 Frown
Gewijzigd door MaXMhZ op 17-06-2009 11:39
 
Decibert
Ik heb een termijn horen noemen van tussen 1 juli en 1 oktober voor het verhogen van alle abonnementen. Zoals we al wisten is het vanáf juli, en komen de hogere abonnementen eerst aan de beurt. De rest moeten we maar afwachten.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vreemd of zwijgzaam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vreemd telefoonnummer Storing : 12 31-08-2012
Advertentie