obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
met INTERCALLS VIA PC BELLEN
crea
GOEDEMIDDAG ALLEMAAL, MIJN VRAAG IS HOE KAN IK HET SNEL OPLOSSEN MET ZIGGO , DIE REKEND MIJN TELEFOON GESPREKKEN DIE IK MET INTERCALLS OP MIJN PC HOUD.
JE KAN ER 120 DAGEN GRATIS NAAR VASTE HUISTELEFOONS BELLEN , BEL JE BVB. EEN 0900- NUMMER DAN GAAT HET VAN JE BELTEGOED AF
NU IS HET GEVAL DAT ZIGGO MIJN GESPREKKEN GEREKEND HEEFT OOK VAN 0900-NUMMERS EN ZELFS KLANTEN DIE IK BEL DIE OOK VAN ZIGGO ZIJN EN DAT KLOPT NIET WANT IS OOK 100%
GRATIS.
ALS IK HUN EMAIL DAN KRIJG IK BERICHT TERUG DAT IK DE KALNTEN SERVICE MOET BELLEN MAAR DAAR KRIJG IK GEEN CONTAKT MEE, STEEDS INGESPREK
WIE HEEFT DIT OOK EN HOE OPGELOST
MVG CREA
 
Decibert
Stap 1: Zet caps-lock uit en we praten verder.

Stap 2: Vertel eens welk abonnement je hebt. Gesprekskosten zijn alleen gratis naar Ziggo-telefonie klanten als je een Alles in 1 pakket hebt (Basis, Plus of Extra). Met losse abonnementen heb je 50% korting.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
crea
JE BEGRIJPT HET NIET , IK HEB ZIGGO Z1 DAT BETEKEND TELFONIE RADIO/ TV EN INTERNET SAMEN . WAT NU BLIJKT DAT ZIJ DE TELEFOONKOSTEN DIE IK MAAK MET INTERNETCALLS WAARBIJ JE GRATIS BELT VOOR 120 DAGEN DAARNA GAAT JE BELTEGOED IN WERKENING OF WEER OPWAARDEREN NAAR WEER 120 GRATIS DAGEN BELLEN MET INTERCALLS HIERBIJ KOMT ZIGGO NIET VAN PAS EN HOORT DUS OOK NIETS IN REKENING TE BRENGEN WAT NU WEL IS GEBEURD
BEL IK EEN TAXI VIA INTERCALLS DAN GAAT HET VAN MIJN BELTEGOED AF , MAAR ZIGGO BEREKEND HET IN MIJN TELEFONIE FACTUUR NU OOK NOG EENS DUS IK BETAAL DUBBEL!!
MIJN ABONNEMENT PER MAAND IS DAN OOK 49.95€ EN GEEN CENT MEER
WIE WEET RAAD
 
Decibert

Quote

IK HEB ZIGGO Z1


Wat begrijp ik dan niet? Ik stel je een vraag omdat je zelf niet volledig bent geweest. Bovendien, Z1 wordt alleen gebruikt als term voor lósse abonnementen. Je abonnementsgeld lijkt echter te wijzen op Alles in 1 Plus, iets wat uit je verhaal verder niet duidelijk wordt.

Quote

WIE WEET RAAD


Zet Caps-lock maar'ns uit.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
crea
ik heb geen alles in plus,
Z1 betekend radio tv . telefoon en internet bundel bedrag 49.95€
per maand
ik kijk ook met humax kastje voor beter kwalitein en meer zenders
maar de prijs blijft gelijk
waar het mij om gaat is dat ziggo de gratis gesprekken van INTERCALLS
opnieuw inrekening brengt dat mag niet
omdat ik niet via ziggo bel
maar via pc
wie kent ook het 120 free dagen bellen met intercalls
dan kom ik mss verder
 
crea
was vergeten maar ik heb basis
ik vind dat er wel wat netter gereageerd mag worden
ookal staat cabslock aan
 
Gigabyte

Quote

crea schreef:
ik vind dat er wel wat netter gereageerd mag worden
ookal staat cabslock aan


Het gebruik van hoofdletters is in forumtaal gezien schreeuwen, ik denk dat daarom je teksten net even iets anders gelezen worden.Wink

Meestal is dan de reactie ook net ff iets anders.

Ik maak van deze dienst geen gebruik dus ik kan je er ook geen adviezen over geven.

Bel Ziggo op en laat ze zelf een verklaring voor de kosten geven.

Mvg,
Gigabyte.Smile
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
Bazb

Quote

crea schreef:
ik heb geen alles in plus,
Z1 betekend radio tv . telefoon en internet bundel bedrag 49.95€
per maand


Nee, Ziggo Z1 is alleen internet voor 19,95 per maand: http://www.ziggo.nl/producten/interne...nternet/z1

Aan de prijs die je opgeeft en de beschrijving van de producten denk ik dat jij Alles-in-1 Plus hebt: http://www.ziggo.nl/producten/alles-i...-in-1/plus

Quote

crea schreef:
wie kent ook het 120 free dagen bellen met intercalls
dan kom ik mss verder


Ik ken het niet en kan er ook niet veel over vinden, of bedoel je misschien interNETcalls? http://www.internetcalls.com
Zo niet, heb je dan een link naar de dienst voor me?

EDIT: ik zie dat ergens in dat ALL-CAPS gedeelte je wel internetcalls zegt, dus ik ga er vanuit dat je dat hebt.

Ik zou even bellen naar Ziggo om te checken of die kosten inderdaad van internetcalls afkomstig zijn, en dan om een gespecificeerde rekening vragen en hiermee naar internetcalls gaan.
Gewijzigd door Bazb op 20-06-2009 14:32
 
mandersp

Quote

crea schreef:
GOEDEMIDDAG ALLEMAAL, MIJN VRAAG IS HOE KAN IK HET SNEL OPLOSSEN MET ZIGGO , DIE REKEND MIJN TELEFOON GESPREKKEN DIE IK MET INTERCALLS OP MIJN PC HOUD.
JE KAN ER 120 DAGEN GRATIS NAAR VASTE HUISTELEFOONS BELLEN , BEL JE BVB. EEN 0900- NUMMER DAN GAAT HET VAN JE BELTEGOED AF.

Voor 0900 nummers betaal je 00,49 starttarief per gesprek, ongeacht dat je gratis belt bij Interccalls, zie http://www.ziggo.nl/producten/telefon...e/tarieven .

NU IS HET GEVAL DAT ZIGGO MIJN GESPREKKEN GEREKEND HEEFT OOK VAN 0900-NUMMERS EN ZELFS KLANTEN DIE IK BEL DIE OOK VAN ZIGGO ZIJN EN DAT KLOPT NIET WANT IS OOK 100%
GRATIS.
ALS IK HUN EMAIL DAN KRIJG IK BERICHT TERUG DAT IK DE KALNTEN SERVICE MOET BELLEN MAAR DAAR KRIJG IK GEEN CONTAKT MEE, STEEDS INGESPREK
WIE HEEFT DIT OOK EN HOE OPGELOST
MVG CREA

Gewijzigd door mandersp op 20-06-2009 19:53
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'met INTERCALLS VIA PC BELLEN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
ziggo bellen Klacht over Ziggo : 8 06-07-2017
ziggo bellen - altijd extreem druk Storing : 4 07-11-2016
Nieuw, gratis bellen met WhatsApp Eigen telefoon netwerk : 6 26-09-2015
Wi-Fi-bellen met Ziggo Bapp tegen normale beltarieven Ziggo mobiel telefonie : 17 13-02-2015
Advertentie