obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
router sitecom 300N oplossing
stuci
had veel problemen met mijn router , kreeg op meerdere pc's geen constante verbinding ( deze viel steeds weer weg na een paar min )
Zonder deze router liep internet als een tierelier.
Heb eigenlijk van alles geprobeerd , reset weer reset , andere volgorde en reset ...je kan het zo gek niet verzinnen of ik heb het geprobeerd.

Uit eindelijk toch nog goed gekomen ..................EN HOE HEB IK DAT GEDAAN ?????

Heb alle stekkers eruit getrokken : van de modem , router en ook alle switches in het huis . (ook pc's uit gedaan )
Heb de stekkers zeker een halfe dag er uit gelaten .

Toen als eerste de Modem aangezet en op het signaal gewacht , toen de router aangesloten en als laatse de switch en de pc aangezet ! BINGO !!!!!!!!! internet

Mss hebben andere lezers hier nog wat aan als ze deze problemen ook hebben .


gr BarryGrin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router sitecom 300N oplossing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Ziggo Go App voor standaard Win 10 gebruiker Een oplossing Software vragen : 2 04-12-2017
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Advertentie