obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Alpha crypt
Tappy
Hallo, ik heb een vraagje.We hebben een alpha crypt cam en naar later bleek wordt die niet ondersteund door Ziggo, onze eigen schuld natuurlijk,maar wij dachten dat ,omdat onze lcd zo'n camingang had, we er elke cam module in konden stoppen.Ik heb een abonnement op digitale tv bij ziggo en dus ook een bijbehorend kastje en smartcard.Nu had ik laatst een monteur van ziggo hier en die vertelde dat ik moest proberen om de cam op te sturen,of via een winkel, en hem te laten upgraden want dan zou hij het wel doen.Nu weet ik niet meer precies wat hij allemaal verteld heeft, dus vroeg ik mij af of er hier iemand is die mij meer kan vertellen.
Nogmaals, het gaat niet om illegaal kijken ofzoiets, want ik heb gewoon een abonnement.

vriendelijke groet,Tappie
 
Decibert
Je kan met behulp van je exacte typenummer en Google vinden of je TV een CI+ slot heeft. Alleen dan kan er een ondersteunde CI+ CAM in. Alphacrypt wordt niet ondersteund en zal dat niet worden ook.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alpha crypt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie