obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Geen telefonie/internet
weird_sci
Op Zaterdag 11 juli merkte ik dat ik maar de helft van mijn betaalde internetsnelheid had. Zondag 12 juli heb ik vervolgens gebeld met de fi. Ziggo. De medewerker aan de telefoon gaf aan dat hij er melding van zou maken.

Vervolgens heb ik maandag weer gebeld, aangezien ik een gezonde wantrouwheid heb jegens Ziggo. Toen kreeg ik te horen dat de call niet in het systeem stond.

Na 1,5 uur aan de telefoon werd me te kennen gegeven dat het een technisch iets moest zijn; wel heb ik nog met de medewerker zitten te bakkeleien over wat ik nu zou moeten krijgen.

Dinsdag nog eens gebeld en ook toen stond er nog geen melding in het systeem.

Er werd me verteld dat de TD het zou moeten verhelpen. Woensdag heb ik gebeld en werd me verteld dat men er mee bezig was.

Vervolgens heb ik sinds donderdag 16 juli helemaal geen internet/telefonie meer.

Dat duurt tot nu toe dus al 5 werkdagen.

Ik heb het snelheids probleem ook al in december/januari gehad. Dat heeft toen 2 maanden geduurd.

Ik kreeg vanochtend te horen dat er weer de TD ingeschakeld zou moeten worden (en dat ik dus weer 3-5 werkdagen moet wachten), maar ik vind het eigenlijk te gek voor woorden dat er van 50% aan snelheid plotseling 0% aan snelheid is.

Ik heb weliswaar een maand abo terug gekregen, maar de fi. Ziggo heeft een klant kwijt, zodra een van de ADSL-aanbieders een vergelijkbaar abonnement kan aanbieden.

Iemand ingenieuze ideeën??

Oh ja:
* Eerst waren de abonnements instellingen het probleem
* Toen was de config het probleem.
* Vervolgens zou ik gisteren een nieuw profiel krijgen.

Werkt allemaal niet..
Gewijzigd door weird_sci op 23-07-2009 13:03
 
Zippo
ADSL kan tot maximaal 20 MB leveren, afhankelijk van de afstand tot de telefooncentrale. Je kunt ook eens kijken naar glasvezel! Dat gaat nog sneller.

In mijn handtekening staan verschillende andere aanbieders en een glasvezel forum.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
weird_sci
Ondertussen is het probleem verholpen.
Niemand bij Ziggo had me verteld dat ik via de computer het modem moest activeren.

Deze post mag gesloten worden. Toch bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefonie/internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie