obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding valt weg , lampjes branden gewoon |?
BANDY
Hallo

Ik heb net een nieuw ziggo alles in 1 abbonnement aangesloten gekregen .

Nu valt alleen mijn internet verbinding om de 5 a 10 minuten uit , als ik dan op mijn computer op netwerkverbinding herstellen druk heb ik gelijk weer een goede verbinding .Op het moment dat mijn internet verbinding weg is gevallen brandden op de modem gewoon alle lampjes ?

heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen (misschien mijn netwerkkaart ?? ) probleem lijkt me niet in de verbinding te liggen maar aan mijn computer ?

Alvast bedankt een voorlopige tevreden ziggo klant ( ex pruts Alice !!)
 
Zippo
Bedraad of draadloos?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BANDY
bedraad .. was ik vergeten erbij te melden ..
 
Zippo
Draad loos komt regelmatig voor en dan is een sterk signaal van een buurman op hetzelfde kanaal de boosdoener.

Bedraad wordt lastiger. Kijk eens bij de eigenschappen van de netwerkadapter naar de energie instellingen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
macpro
Ook ik ben sinds gisteren aangesloten bij Ziggo middels een alles in 1 pakket. Net zoals bij Bandy valt bij mij na ongeveer 10 minuten de internetverbinding weg. Ledjes op de Motorola modem branden stabiel. Ik werk met een Apple computer die bedraad op het modem is aangesloten. Helpdesk gebeld en kunnen geen probleem ontdekken. Krijg maandag een nieuw modem.
Soms iets specifiek Apple?
 
BANDY
Nou het is wat laat maar wilde nog even melden dat bij mij het probleem is opgelost .....

Had hoe stom het ook is geen goede firewall ingeschakeld staan , heb nu het programma wat Ziggo aanbied (tijdelijk) geinstalleerd en heb sindsdien geen problemen meer gehad , weet niet of dit toeval is of dat het toch met m'n firewall te maken had .

Download inmiddels met 2.2 MB per sec en moet zeggen dat ik nog geen sec spijt heb gehad van de overstap van alice naar ziggo , alles super vlot verlopen en totaal geen last van verbinding ( wat dus bij alice WEL het geval was !! )

Toch bedankt voor het mee denken !

Een zeer tevreden Ziggo gebruiker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding valt weg , lampjes branden gewoon |?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren WiFi, draadloos netwerk : 3 21-06-2017
extra horizonbox valt weg Ziggo Gebruikers Groep : 8 24-03-2017
Advertentie