obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Modeminstellingen, newsgroepvraag en nog iets
akito
Hallo,

Ik zit erover na te denken om over te stappen naar Ziggo. Op dit moment heb ik ADSL van Telfort met een modem waarop ik 2 telefoons kan aansluiten en dus ook 2 SIP-servers kan instellen.
Is het mogelijk om met het Ziggo-modem van een Alles-In-1 pakket ook 2 telefoons aan te sluiten en 2 SIP-servers in te stellen zodat ik niet per sé hoef te bellen via de Ziggo servers? Of heeft Ziggo te boel dichtgespijkerd en moet ik dan een aparta ATA kopen?

Tevens hebben ze op het basis en plus abonnement een downloadlimiet zitten op de newsservers. Maar ik heb reeds een newsxs abo. Heeft Ziggo hier ook maatregelen tegen genomen? Of zijn alle limieten dan verdwenen?

Heeft Ziggo verder ook poorten geblokkeerd? Ik draai thuis mijn eigen Exchange server voor e-mail (gebruik voor versturen van mail een smarthost: eigen gehost domein op internet omdat Telfort alle IP's van gebruikers in een spam blacklist heeft laten zetten). Ga ik met de overstap naar Ziggo problemen krijgen of blijft dit gewoon werken?

Hopelijk kan iemand al mijn vragen beantwoorden.
Bedankt alvast!
 
akito
Niemand die het mij kan vertellen?
 
freezeman

Quote

akito schreef:
Hallo,


Is het mogelijk om met het Ziggo-modem van een Alles-In-1 pakket ook 2 telefoons aan te sluiten ....

Daar op is het antwoord ja verder heb ik geen idee wat je vraagt en bedoeld. Grin
Tige tank
 
Puma
De Arris modems kunnen wel SIP aan, maar die mogelijkheid is uitgeschakeld door Ziggo.

Dus nee voor de volgende dingen:

SIP server instellen
Twee telefoons (alleen als je twee nummers neemt)

FUP geldt alleen voor hun eigen servers. Via NewsXS (dikke oplichters. Kijk eens naar andere) kun je zoveel downloaden als je wilt.
Poort 25 staat dicht. Even je Exchange laten relayen via een andere poort!
 
akito
Da's nou jammer. Moet ik toch een ATA aanschaffen Sad
Mijn mailhost provider kan ook via poort 587. Ga ik hem via die poort laten lopen. Bedankt zover!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modeminstellingen, newsgroepvraag en nog iets', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie