obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet via pc wel via xbox 360 ???
pielemuizz
Ik heb gister gepost over een sweex router, nu heb ik gister avond weer de hele avond gekeken naar een oplossing maar tevergeefs niks is opgelost en het wordt alleen nog maar gekker.
Als ik de modem via een router deel geeft de router verbinding aan me xbox maar niet me pc, dus ik weer eens kijken of ik rechtstreeks verbinding kon krijgen zonder router er tussen en ja dat doet ie gewoon ieder geval via me xbox heb ik uitstekend verbinding, maar zodra ik me pc rechtstreeks aansluit op de modem kan ik er geen verbinding uitkrijgen hij geeft ook een fout aan met het ip en kan hem ook niet vernieuwe ik heb me pc zelfs geformateerd en alles er weer opgezet maar dit hielp ook niet.

Nu is mijn vraag, weet iemand dit optelossen want het licht niet aan ziggo want de modem geeft verbinding door aan me xbox en aan de router ligt het ook niet want die geeft ook gewoon verbinding door als deze er tussen staat maar zodra ik het met de pc wil krijg ik het gewoon niet voor elkaar wat ik ook doe. Het ip die hij door geeft vind ik ook al vaag het begint met 169.***.***.*** iets wat helemaal niet de bedoeling is volgens ziggo klanteservice maar als ik die gasten bel laten ze me eerst een routine volgen wat ik al 30x heb geprobeerd en daarna weten zij uiteindelijk ook niet hoe dit opgelost moet worden.

Ik hoop dat iemand me wat advies kan geven over hoe ik dit probleem kan verhelpen want het is best vervelend, begin nog een beetje aan me zelf te twijvellen ook Frown vooral omdat ik er al meer dan 2 weken mee bezig ben. En van die klantenservice word ik ook niet wijzer Sad

De computer gebruikt trouwens win xp pro sp2.
 
Zippo
Vermoedelijk heeft je kabel modem niet het juiste macadres in gebruik. Dit kun je oplossen door alles uit te zetten en één voor één weer aan.

Dus:
Alles uit.
Kabel modem aan, minuut wachten.
Router aan, minuut wachten.
PC aan, minuut wachten.
XBox aan.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet via pc wel via xbox 360 ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie