obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Afstandbedieningen IR-FOXc en iHDR 5050c
Bever@sluis
Ik heb een Humax IR-FOXc, welke staat aangesloten op een HDD recorder. Bovendien heb ik een iHDR 5050c op de TV aangesloten. Alles werkt prima, maar het feit doet zich voor dat de afstandsbedieningen van beide apparaten kennelijk op dezelfde frequentie werken. Dus als ik één Humax bedien, bedien ik tegelijk ook de andere. Dat is natuurlijk uiterst hinderlijk, want als ik het ene apparaat wil bedienen, moet ik het andere apparaat afschermen voor de IR.

Weet iemand hiervoor een oplossing?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandbedieningen IR-FOXc en iHDR 5050c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Muziek afspelen via Humax iHDR-5200c lukt niet Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 2 12-04-2014
Problemen internet met Humax ihdr-5300c Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 4 27-01-2014
humax iHDR-5200c kapot voor de 2de keer Algemeen : 1 11-07-2013
Advertentie