obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
grote telefoniestoring
mandersp
Sinds donderdag 03 januari kan ik niet meer gebeld worden of zelf bellen.
@home geeft aan dat het een grote blokstoring is maar dan gebeurt er nu al 2 dagen niets om het op te lossen.

In 1e instantie was er bij het gratis 0800-0760 nummer een storing met telefonie maar dat hebben ze later maar weer weggehaald.

Hebben meer mensen al deze tijd last van de telefoniestoring en hebben ze een oplossing voor mij.

Alvast bedankt.
 
Goort
Hier ligt is de telefoonlijn ook weereens dood...
Gilze Noord brabant
dit vanaf Vrijdag 4 januari
 
mandersp
Eindelijk op maandag 7 januari na 4 dagen weer gewoon vaste telefoon.
Wat duurt dat daar toch lang voordat er iets gebeurt.

Weet iemand hoe ik die dagen vergoed kan krijgen.
Heb wel donderdag al gebeld met de help-desk van @home.

Alvast bedankt voor het antwoord
 
Henk
Had hetzelfde probleem vanaf donderdagavond niet meer kunnen bellen of gebeld worden. Met de mobiele telefoon de helpdesk gebeld kosten € 19,96 dit is mijn abonnementsgeld voor twee maanden. Hoe krijg ik dit terug??Shock
Heeft iemand misschien een suggestie hoe ik op een betrouwbare en betaalbare andere provider over kan stappen? (alleen telefonie)

Gaarne reactie a.u.b.
 
profeetpeet
In Den Haag ook regelmatig problemen. Degene die mij belt krijgt ingesprekstoon, als ik bel blijft de lijn dood. Internet geeft bij mijn weten geen problemen.
Laatste data van problemen/niet bereikbaar: 11 juni en 14 juni (gehele dagen)Shock
Gelukkig heb ik een mobiel (voor noodgevallen) met abo van KPN, maar om nu mobiel te bellen naar de storingsdienst van casema/ziggo... het geld groeit mij niet op de rugAngry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'grote telefoniestoring', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Grote afstand tussen aansluiting en router Algemeen : 3 07-10-2015
verbinding wordt verbroken bij downloaden grote bestanden Storing : 7 27-07-2010
Grote storing Ziggo, anderhalf miljoen geen televisie Storing : 1 13-07-2010
Grote Ziggo televisiestoring publieke en commerciele tv zenders Digitale radio of televisie storing : 2 16-10-2009
Grote telefoonstoring Ziggo en Zeelandnet Algemeen : 4 23-07-2009
Advertentie