obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Foutmelding 'Gecodeerd Programma' bij CI+ Module
bartje545
Hallo,
Digitale televisie gebruik ik al lang, via zon digitale ontvanger. Een week geleden nieuwe tv gekocht (Philips 42PFL5604H), en wou graag van de twee afstandbedieningen af. Ik heb die CI+ module van ziggo gekocht, en ging er mee aan de slag.

Nederland 1 HD krijg ik ervoor, maar de rest van de zenders geven een foutmelding op de televisie: Gecodeerd Programma, en een zwart beeld.

2x Ziggo helpdesk gebeld, na het keuzemenu, bijna direct iemand aan de lijn. Alleen veel verstand hebben ze er volgens mij niet van. Ze konden slechts de kaart activeren, terwijl dat al verscheidene keren is gedaan.

Weet iemand misschien of dit op te lossen is?

Alvast bedankt!

Bart
Gewijzigd door bartje545 op 08-01-2010 20:26
 
eouwehand
Exact hetzelfde probleem hier. Vandaag een CI+ module gekocht en de hele installatie is vlekkeloos verlopen.
Totdat ik van Ned1 naar Ned2 wilde zappen. In eerste instantie kreeg ik de melding dat mn Smartcard defect was, andere Smartcard geprobeerd en nu komt dus de melding dat het een gecodeerd programma betreft.
Lijkt mij een probleem met de smartcard. Heb nu even de stekker uit de tv getrokken, misschien dat dat helpt.
 
eouwehand
Probleem opgelost, de smartcard zar er verkeerd in.
Je moet hm dus met de chip naar de muur plaatsen.
 
mennob88

Quote

eouwehand schreef:
Probleem opgelost, de smartcard zar er verkeerd in.
Je moet hm dus met de chip naar de muur plaatsen.


haha, mooi he?
Ik moest ook even met de CAM-module in het licht kijken waar de contact punten zaten.

Quote

bartje545 schreef:
Hallo,
Digitale televisie gebruik ik al lang, via zon digitale ontvanger. Een week geleden nieuwe tv gekocht (Philips 42PFL5604H), en wou graag van de twee afstandbedieningen af. Ik heb die CI+ module van ziggo gekocht, en ging er mee aan de slag.

Nederland 1 HD krijg ik ervoor, maar de rest van de zenders geven een foutmelding op de televisie: Gecodeerd Programma, en een zwart beeld.

2x Ziggo helpdesk gebeld, na het keuzemenu, bijna direct iemand aan de lijn. Alleen veel verstand hebben ze er volgens mij niet van. Ze konden slechts de kaart activeren, terwijl dat al verscheidene keren is gedaan.

Weet iemand misschien of dit op te lossen is?

Alvast bedankt!

Bart


Probeer eens een software update! De laatste versie is: Software 42PFL5604H/12 version 000.026.070.000
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dc...k_Software
Dit verhelpt meestal alle kinderziektes in de software van de tv.

Wat betreft de helpdesk van Ziggo, zij kunnen er niets aan doen dat ze niet veel weten zij ondersteunen de tv's van Philips nou eenmaal niet meer.
Alles-in-1 Extra - Locatie Weert - Ubee EVM 3200 (firmware 4002) - ZyXEL NBG-460N

[IMG][/IMG]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding 'Gecodeerd Programma' bij CI+ Module', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen programma-informatie beschikbaar Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 4 28-02-2017
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing : 18 01-01-2017
Verzamelklachtentopic Ziggo terugplaatsen ci+ update @Smit module (Paarse en blauwe) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 11 17-07-2014
CI+ foutmelding E16-4 Digitale radio of televisie storing : 5 08-07-2014
Gecodeerd signaal Storing : 7 24-06-2014
Advertentie