obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Geen geluid via home cinema
arthurb
Beste medelezers,

Sinds 4 weken ben ik in het bezit van de humax 5050c. Tot op heden nog steeds veel positieve ervaringen ermee opgedaan.
Nu wil ik als ik een film of muziek programma kijk het geluid laten lopen via mijn home cinema. Heb hiervoor een opische kabel gekocht. Deze geeft ook een rode verlichting af. Maar ik krijg geen geluid. wie kan mij eventueel een oplossing hiervoor geven. mijn home cinema is een philips lx 3700 D.

alvast bedankt.
 
JAM1971
Voor zover ik kan vaststellen heeft de Philips LX3700D alleen een optisch-digitale uitgang.
De enige manier om de Humax iHDR-5050c (die alleen een optisch-digitale uitgang heeft) digitaal aan te sluiten is via de coaxiaal-digitale ingang, maar hiervoor heeft u een zogenaamde 'converter' nodig die het signaal van optisch-digitaal omzet naar coaxiaal-digtaal. Als u genoegen neemt met analoog geluid, dan kunt u ook de Humax op de analoge audio-ingang (AUX,TV-in) aansluiten.
 
arthurb
jam1971 bedankt alvast voor het meedenken.
ga het komende weekeinde even uitproberen.
bedankt alvast.
arthurb.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen geluid via home cinema', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie