obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Xbox 360 en de Netgear WNR3500v2 Router
Penhoat
Sinds kort heb ik Alles-in-één Plus van Ziggo, op de PC ervaar ik ook daadwerkelijk de geweldige 20mbit snelheid dit deze abo moet leveren. Op de Xbox 360 daarintegen is het een ware ramp. Poorten staan geopened, de NAT is open, geen probleem daar. Maar de lag is verschrikkelijk. Het is zelfs onspeelbaar geworden, terwijl ik met een waardeloze KPN experiabox gewoon prima online kon gamen destijds. Nu heb ik Ziggo hierover gebeld en is er nog geen oplossing bekend bij hun, maar volgens Ziggo zijn er ook gevallen waarin het wel prima werkte. Mijn vraag is dus, weet iemand hier iets vanaf, en zo ja, wat is de mogelijke oplossing.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox 360 en de Netgear WNR3500v2 Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Router: Sitecom WLR-5002 (AC750) Software vragen : 4 07-03-2016
Advertentie