obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
aanleg glasfiber in Houten
kbijl
ls,
In Houten is men alweer enige tijd bezig met het aanleggen van glasfiber, ik krijg het over ongeveer 6 weken.
Dus als Ziggo niet snel komt met het nieuwe modem en een hogere snelheid ...tja dan weet je wel wat ik ga doen !
 
Undertaker
Aan deze informatie hebben de mensen niks op dit forum, als je het ongenoegen wil uiten kan je dat beter bij de helpdesk doen dan hier op dit forum Smile Bedankt alvast voor de medewerking!
Gewijzigd door Undertaker op 20-03-2010 18:55
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Zippo
Nou er komen hier ook veel ontevreden mensen. Die zijn denk ik wel geinteresseerd in een alternatief.

Naast dit forum over Ziggo is er ook een forum over glasvezel. Kijk maar eens op de Glasvezel Gebruikers Groep
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
harryd
citaat; Aan deze informatie hebben de mensen niks op dit forum, als je het ongenoegen wil uiten kan je dat beter bij de helpdesk doen dan hier op dit forum Bedankt alvast voor de medewerking!
denk, als je goed leest
dat mensen hier ook komen om hun ongenoegen uit te spreken
zie overzicht Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanleg glasfiber in Houten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gedwongen overstap door aanleg glasvezel, maar geen CaiWay glasvezel diensten beschikbaar. Ziggo nieuws : 1 16-10-2014
Advertentie