obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
meerdere digitale ontvangers
Fr@ns
hallo,

Ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag.
Je kunt bij Ziggo tot 3 kaarten gebruiken voor je digitale tv en radio.

Ik heb sinds twee weken het alles in 1 pakket met een nieuwe digitale ontvanger.
Nu had ik ook al digitale tv van Ziggo, dus mijn "oude" kastje is nu naar de slaapkamer gegaan.
Gisteren een andere tv geinstalleerd op de slaapkamer en een goed digitaal beeld.

Vanmorgen even aan mijn zoon laten zien, en een heel slecht beeld (balken) op de tv.

Nu had ik beneden de zaak ook aan staan, en na dat uit was geschakeld, had ik boven weer een strak beeld en geluid.

Mijn vraag: kun je geen twee kastjes tegelijk aan hebben.....?????

Alvast bedankt voor jullie antwoorden

gr. Fr@ns
 
Zippo
Als je een beroerde internet verbinding hebt zou dat kunnen.

Ik denk eerder dat het in de aansluitingen zit.
Pak op de antenne versterker eens een andere uitgang met meer versterking.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Fr@ns
Hallo Zippo,

Probleem opgelost.
Ben de kabels eens langs gegaan.
De kabel naar het kastje boven was beschadigd, door een spijkertje waar ik de kabel aan de plinten had vast gemaakt.

Maar toch bedankt voor de hint

gr. Fr@ns
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'meerdere digitale ontvangers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
4 feb ziggo werkzaamheden digitale tv Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 27-01-2015
digitale tv ontvangst stoort Storing : 5 26-12-2014
Advertentie