obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
satdoxter

Quote

satdoxter schreef:

2880782792


Nieuwe snelheid op vele adressen al open haal even de stroom van de modem af voor je nieuwe configuratie.

Edit mod: Plaatje zichtbaar gemaakt.....Wink


Lol waren we allebei hetzelfde aan het doen was niet tevreden met het resultaat in ieder geval bedankt Smile
Greetings,
satdoxter.
 
MisterSenseo
No problem, nu snap ik ook waarom het niet lukte......Pfft

2881188399
Gewijzigd door MisterSenseo op 05-08-2013 02:35
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
moeskoetie
[img]2902091737[/img]

super nieuwe snelheden vandaag gekregen van Ziggo.Grin
Gewijzigd door moeskoetie op 15-08-2013 13:16
2902091737
 
treshold21
Postcodegebied 6217 na de modemreset (Ubee EVM3200):

2904839558

De downloadsnelheid ziet er goed uit, maar uploadsnelheid haalt bij lange na niet de 15Mb, deze blijft rond de 6Mb hangen Think

Heb al geprobeerd met verschillende tcp autotuninglevels, maar resultaat hetzelfde.

Ik zal morgen het modem nog maar eens een keer resetten, wellicht dat het dan goed is.

EDIT:

Ik krijg zojuist een mail van Ziggo met het navolgende bericht:


Ziggo werkt voortdurend aan het verbeteren van zijn diensten. Zo ook bij u in de buurt. Daarmee garanderen we u een hoge kwaliteit televisie, telefonie en internet.

In de nacht van zondag 18 op maandag 19 augustus 2013 vinden er tussen 1.00 en 7.00 uur werkzaamheden in uw buurt plaats. Omdat de werkzaamheden buitenshuis plaatsvinden, hoeft u hiervoor niets te doen. Houdt u er wel rekening mee dat er tijdens deze werkzaamheden onderbrekingen kunnen optreden in uw internet- en/of telefonieverbinding. Als u uw Humax of Samsung ontvanger interactief heeft gemaakt, dan kan het zijn dat Interactieve TV tijdelijk niet beschikbaar is. Uiteraard doen wij er alles aan om de overlast zo veel mogelijk te beperken.


Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat het mogelijk is dat de telefoonlijn van Ziggo tijdens de werkzaamheden tijdelijk niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon.


Na de werkzaamheden
Kunt u na deze werkzaamheden niet bellen en/of internetten? Probeer dan eerst het volgende:

Haal bij problemen met uw internet- en/of telefonieverbinding de stroom twee minuten van uw modem af en zet het daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw. Heeft u een losse router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna pas weer uw router aan en start uw computer opnieuw.


Houdt u problemen of heeft u nog vragen?

Op www.ziggo.nl/werkzaamheden en op teletekstpagina 302 van Ziggo TV (kanaal 12 digitale tv) vindt u actuele informatie over onderhoudswerkzaamheden.
Bel ons gratis op telefoonnummer 1200 (vanaf uw vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 8.00 uur tot 22.00 uur en in het weekend van 9.00 uur tot 22.00 uur.
Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Erica Blom-Groenink
Directeur Klantenservice



Wellicht dat dit hiermee te maken heeft ? Frown
Gewijzigd door treshold21 op 16-08-2013 19:48
 
almodovaris
2903378223
 
moeskoetie
treshold21, die heb ik ook gekregen, echter de snelheidsverhoging komt met een ander bericht, dat had ik een dag eerder gekregen
2902091737
 
kobus1960
Gaat er vandaag op lijken dat Ziggo stabiel blijft. Grin

2907075818
 
treshold21

Quote

moeskoetie schreef:

treshold21, die heb ik ook gekregen, echter de snelheidsverhoging komt met een ander bericht, dat had ik een dag eerder gekregen


Ik heb afgelopen donderdag al een brief van Ziggo ontvangen met de mededeling dat de nieuwe snelheden nu beschikbaar zouden zijn en dat alleen het modem even gereset diende te worden, wat ik dus ook gedaan heb.

Daarna had ik wel de hogere download, maar een lagere upload dan voorheen (6,5 Mbps tegen 9,1 Mbps).

Daarom denk ik dat de via de mail aangekondigde werkzaamheden er ook nog mee te maken hebben.

Ik wacht dus even af tot na de werkzaamheden, dan reset ik het modem nog een keer en ga er vanuit dat ik dan wél een upload van rond de 14 Mbps haal in de speedtest.

In ieder geval bedankt voor het meedenken Wink
 
treshold21
Zo, vandaag na nachtelijke werkzaamheden van Ziggo de boel opnieuw gereset.

De speedtest geeft nu het volgende resultaat:

2929794186

Dit lijkt er meer op ! Clap
 
MisterSenseo
Zo zie je maar, geduld is een schone zaak..........Wink
Veel plezier met je nieuwe snelheid.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie