obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Betalingen
Jessy
Vandaag kreeg ik een mailtje van ziggo betreffende de fractuur.
De fractuur is gesteld op 28 Mei 2010 erachter stond betaald.
Het is echter pas vandaag 23 mei 2010.
Hebben ze dat recht om geld van mij te innen 5 dagen voor afloop van de fractuur?
 
guicher

Quote

Jessy schreef:
Vandaag kreeg ik een mailtje van ziggo betreffende de fractuur.
De fractuur is gesteld op 28 Mei 2010 erachter stond betaald.
Het is echter pas vandaag 23 mei 2010.
Hebben ze dat recht om geld van mij te innen 5 dagen voor afloop van de fractuur?


Hebben ze het al afgeschreven dan?
 
Jessy

Quote

guicher schreef:

Quote

Jessy schreef:
Vandaag kreeg ik een mailtje van ziggo betreffende de fractuur.
De fractuur is gesteld op 28 Mei 2010 erachter stond betaald.
Het is echter pas vandaag 23 mei 2010.
Hebben ze dat recht om geld van mij te innen 5 dagen voor afloop van de fractuur?


Hebben ze het al afgeschreven dan?
Ja het is betaald. Het is niet de eerste keer dat het gebeurt. Heb hun er al eens op aangeschreven. Dan krijg je te horen dat er iets met hun systeem is. Allemaal smoesjes.
 
Zippo
Het levert Ziggo weer extra rente inkomsten op!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo

Quote

Jessy schreef:

Hebben ze dat recht om geld van mij te innen 5 dagen voor afloop van de fractuur?


Ik weet niet zo goed waar deze tumult voor nodig is.
Denk aan je hart...............
De factuur staat gedateerd op de 23e en is voor de komende maand.
Volgens de voorwaarden moet het vóór de 1e van de maand betaald zijn,en in mijn geval gebeurt dit rond de 27e.
Wat maakt het nou uit of het de 23e of de 29e afgeschreven wordt,de volgende maand is het dito hetzelfde.
Het enige waar je je druk over zou kunnen maken is dat je vooruit betaalt maar zelfs dan is er nog niks aan de hand want het blijft gewoon elke maand hetzelfde,op de eerste keer na dan....
Ze houden die week van te voren alleen maar aan voor het geval er feestdagen tussen zitten en je daarom problemen kunt krijgen omdat een bank te laks zou zijn het op tijd door te sturen..........wees blij dat het op deze manier werkt,bij Alice betaalde ik op de 3e van de maand de factuur voor de maand erop,da's nog veel erger!
Trouwens dat gebeurde bij Tiscali en KPN ook,dus waar hebben we het hier over????
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Betalingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie