obey-robots.txt
18 Februari 2018, 05:45
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [15 stemmen]
35% [15 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [28 stemmen]
65% [28 stemmen]

Stemmen: 43
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

WK voetbal schokkerig beeld met digitale tv.

Zippo
Tijdens de wedstrijd Engeland - Verenigde Staten vond ik de beeldkwaliteit van het digitale tv signaal zo slecht dat ik verder analoog heb gekeken.

Analoog is iets korreliger (minder scherp) maar de beelden zijn tenminste vloeiend. Digitaal TV kijken leek meer op een snelle dia show. De digitale ontvanger is een Cisco.

Ben benieuwd of er meer van dit soort ervaringen zijn.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Imagedream
Ik deel deze ervaring en vind het zeer irritant te noemen, ik heb ook een cisco

Undertaker
hmm, heb hier een humax 5050C en heb er geen last van gehad.

Edit MisterSenseo : blijkbaar heb je wel ergens anders last van want ik heb jouw dubbele post even verwijderd voor je..........PfftPfftPfft
Gewijzigd door MisterSenseo op 15-06-2010 00:01
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

crimson
Helemaal mee eens.
Korrelig beeld, en af en toe een melding op je scherm dat de de kaart gecontroleerd moet worden.
Dit vind bijna bij alle wedstrijden plaats. Helaas.
[IMG]867684432[/IMG]

Nietes
Hier geen problemen, Humax 5000C. Nog gekker, pas een SAMSUNG 32C450 gekocht, had nog geen kanalen ( analoog ) ingesteld en tot mijn verbazing kan ik Ned 1 in HD kijken zonder de humax. De rest van kanalen krijg ik de melding van gecodeerd kanaal
Echte HD kijk je op een plasma TV Cool

Nietes
Patrick,

Ja ik weet het en vanwege het voetbal heeft Ziggo NED 1 HD niet gecodeerd Grin
Gewijzigd door Nietes op 17-06-2010 21:19
Echte HD kijk je op een plasma TV Cool

Zippo
In mijn geval gaat slechte bekabeling niet op!

Signaal: 100%
Kwaliteit: 100%
Signaal lock: Ja

Ik denk eerder aan een capaciteits probleem bij Ziggo.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Undertaker
Ik moet zeggen, dat ik tijdens WK geen moeite heb met kijken naar Ned1, soms een hele lichte hapering.... maar dat komt dat mijn tv ongeveer 65 a 70 % Signaal heeft ( Volgens mijn 5050C )
Jeffrey.

Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

MisterSenseo
Ik heb juist op de HD kanalen géén storingen,de enige signaalstoringen die ik heb zit op RTL4.Maar dan nog is dat niet meer dan een fractie van een seconde.
Ik ben in tegenstelling tot anderen erg tevreden over de HD kanalen...................Wink

Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Undertaker
Ik deel die mening! HD werkt prima!
Jeffrey.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WK voetbal schokkerig beeld met digitale tv.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen 1 20-08-2017 16:30
fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld Klacht over Ziggo 10 08-02-2016 14:09
groen beeld Philips tv Algemeen 4 24-12-2015 10:15
Horizon mediabox beeld loopt vast. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 2 20-09-2015 05:12
Zwart beeld rtl4 Storing 2 01-06-2015 00:46
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo01:09:01
| Black Tiger02:58:34
| Justin2311:03:57
| Zippo12:33:36
| Matty13:08:05
| Desmark18:03:09
| Gilex18:11:04
| Ziggo Webcare19:53:44
| simon77 1 dag
| jlebbink 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing