obey-robots.txt
16 Oktober 2018, 07:40
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [18 stemmen]
33% [18 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [36 stemmen]
67% [36 stemmen]

Stemmen: 54
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe Router geen goede verbinding

tjap55
Goededag allemaal,

Ik heb een Sitecom WL-351 gekocht voor achter mijn Ziggo Ubee modem. Het leek allemaal goed te gaan. Maar de verbinding is niet stabiel, dat wil zeggen hij klapt er om de zoveel tiental seconden uit.
Bijvoordeel als ik een bestand download, stopt hij na 10 tot 20 seconden met downloaden. Ook het internetten zelf gaat erg "schokkerig". Zowel bekabeld als wireless doet hij dit. Ik heb de router firmware al geupdate. Zodra ik een pc of laptop direct op het modem aansluit heb ik dit probleem niet. Ook heb de router getest bij een vriend die ook ziggo heeft met dezelfde modem daar geeft hij het probleem niet.

Heeft iemand tips, oplossingen, suggesties?

Alvast bedankt!

Mvg, Tjap

Zippo
Beetje kort door de bocht, maar terugbrengen en ander merk router aanschaffen.

Vergelijkbare problemen heb ik ook gehad met een Sitecom en heb die inderdaad omgeruild voor een ander merk. In mijn geval een Linksys WRT54GL. Sindsdien een stabiel intern netwerk.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, NLEx, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Undertaker
Ik zou wat Zippo zegt, terug gaan en een Linksys nemen Smile werkt bijna altijd als een zonnetje Smile
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

McBeukie
Idd ik heb ook een Linksys WRT54GL die werkt altijd stabiel.Dat is gewoon een prima ding..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

tjap55
McBeukie schreef:
Idd ik heb ook een Linksys WRT54GL die werkt altijd stabiel.Dat is gewoon een prima ding..

OK, ja dat is altijd nog een optie vind ik. Vind het gewoon erg vreemd dat hij het bij mij niet doet. Terwijl dit een router is die door Ziggo wordt aanbevolen.

McBeukie
Maar als hij het bij een vriend wel goed doet dan zou het toch niet aan de sitecom liggen. hebben jij en je vriend dezelfde snelheid 20mb of 120mb?? misschien heeft het daarmee te maken..Het is wel een apparaat wat geschikt zou zijn voor hoge snelheden de Linksys die ik heb gaat maar tot 54mbps.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

tjap55
McBeukie schreef:
Maar als hij het bij een vriend wel goed doet dan zou het toch niet aan de sitecom liggen. hebben jij en je vriend dezelfde snelheid 20mb of 120mb?? misschien heeft het daarmee te maken..Het is wel een apparaat wat geschikt zou zijn voor hoge snelheden de Linksys die ik heb gaat maar tot 54mbps.

Klopt, wij hebben beide hetzelfde abbo: 20 mb. Daarom heb ik hem ook genomen vanwege de gigbit en wireless N ondersteuning.
Zou het niet aan het modem kunnen liggen?

McBeukie
Tja dat ga je wel denken, ik weet niet of je zo even jullie modems kan omwisselen . zal waarschijnlijk niet gaan. heb je ook dezelfde lan kabel gebruikt bij je vriend die van het modem naar je sitecom.

Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

tjap55
McBeukie schreef:
Tja dat ga je wel denken, ik weet niet of je zo even jullie modems kan omwisselen . zal waarschijnlijk niet gaan. heb je ook dezelfde lan kabel gebruikt bij je vriend die van het modem naar je sitecom.

Ja dat zou ook nog een optie zijn, ik weet niet of dat zomaar kan? Ik heb dezelfde kabels gebruikt en zelf ook nog andere voor de zekerheid.

tjap55
Ziggo-WebCare_Patrick schreef:
Wanneer jullie in dezelfde stad wonen kunnen jullie gewoon het modem even omruilen om te kijken of je dan hetzelfde probleem hebt.
Dezelfde kabels gebruiken is misschien ook wel handig om te kijken of het niet daar aan ligt.

Als hij ook een router heeft kun je die misschien ook eens bij jou proberen, weet je gelijk of het aan de router ligt of niet.

Nee hij woon in een andere stad helaas. Is heb dezelfde kabels bij hem gebruikt als thuis en ook nog een paar nieuwe op beide locaties.
Jammer genoeg werkt hij niet met een router.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe Router geen goede verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk 3 01-02-2018 05:25
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo 12 16-12-2017 12:23
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing 34 19-11-2017 18:39
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 3 18-11-2017 21:59
Geen admin inlog connectbox Hardware instellingen 3 11-11-2017 22:04
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo00:23:43
| Gilex00:29:35
| MisterSenseo03:36:57
| Black Tiger07:05:54
| Bitfreak08:11:16
| Giorgakis08:53:42
| nikki russel12:37:37
| Desmark21:08:13
| Roper23:24:37
| dnanidref1 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!