Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Tv Knetterd.
loeki
Hallo Allen.
Ik heb 3weken een Sony KDL40NX700 gekocht. Heeft 1 van jullie ook de zelfde probleem als
ik nl. Tv knetterd bij het aanzetten van de tv, dit duurt ongeveer 3 kwartier lang en neemt
langzaam af.Het lijkt net als een draadje of stekkertje geen goed contact maakt.
Stekkers zijn al goed nagekeken en hier ligt het niet aan het zit hem echt in de tv.
Ik zou graag jullie mening horen.
Mvgr
Loeki

loeki
Hallo Nico.
Bedankt voor de snelle reactie.Ik heb geen storing in het beeld.
Mvgr.
Loeki

guicher

loeki schreef:
Hallo Nico.
Bedankt voor de snelle reactie.Ik heb geen storing in het beeld.
Mvgr.
Loeki

Hi Loeki, dat 'knetteren' wat je hoort zou kunnen duiden op een slecht contact in de electronica van de tv. Na 3 kwartier wordt je tv warm en de electronica ook. Hierdoor zetten metalen contactjes wat uit en kunnen op dat moment beter contact maken. Dit zou kunnen verklaren waarom het na 3 kwartier minder wordt. Zoals Nico van het Webcare Team al aangaf - contact opnemen met winkel waar je hem heb gekocht.

Met vriendelijke groeten,

René
Gewijzigd door guicher op 05-07-2010 21:50

loeki
Allen bedankt voor jullie reactie.Ik ben naar de winkel geweest waar ik de tv gekocht heb.
Hij heeft een rapport gemaakt ,en naar sonny nederland verstuurd ze zouden een monteur
naar mij sturen.Ben benieuwd wat de oorzaak is!!
Mvrg.
Loeki

Zippo
Vermoedelijk heeft dit te maken met de hoogspanning in de tv en wordt vaak zoals guicher aangeeft veroorzaakt door een slecht contact punt.

Dit moet via garantie opgelost worden!
speed-testing

MisterSenseo
Ik zou die tv niet eens meer aangezet hebben,veel te gevaarlijk......

Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Undertaker
Als je die aanzet is het ineens POEF................ ( Zo een vaag idee heb ik, zoals eerder aangegeven door 1 van de mensen hier, het zou mij niet verbazen als het een garantie kwestie is )
Met vriendelijke groet, Undertaker

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv Knetterd.', te verwijzen!
BBcode:
HTML: