Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
CI+ en digitale radio
|
|
fox108 |
Geplaatst op 22-08-2010 18:13
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 22-08-2010 |
Hallo allen, Ook ik ben eindelijk om! Full HD TV aangeschaft; Panasonic TX P42G20ES met als aanbieding gratis installatie van een CI+ module. Da's makkelijk en geeft geen extra kastje (bijv Humax) in je TV-kast. De eerste twee weken zullen we alle zenders van Ziggo kunnen kijken en daarna moeten we beslissen welke pakketten we eventueel willen bovenop het basispakket. Ik denk daarbij aan het Digitaal Totaal pakket. 120 TV-zenders en 85 digitale radiozenders ... dat wordt genieten! Maar nu komt het .... heb ik daar wel wat aan als ik een CI+ module laat installeren? Wat ik tot nu toe aan info kan vinden gaat alleen over digitale (HD) TV d.m.v. de CI+ module, niets over de digitale radioaansluiting. Kan iemand hier meer over vertellen? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI+ en digitale radio', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 19-01-2021 |
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? | Ziggo nieuws | : 2 | 18-10-2018 |
koppelen van Philips TV met samsung Radio | Ziggo Gebruikers Groep | : 8 | 02-02-2018 |