obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
geen verbinding internet
denke78
Ik heb sinds kort alles in 1 plus. alles werkt perfect. alleen krijg ik geen verbinding met internet op mijn vaste pc, laptop werkt perfect. Volgens helpdesk komt signaal wel binnen op pc. "probleem" ligt aan mijn pc, zeggen ze. Ik heb de laptop op de zelfde utp kabel aangesloten, werkt wel.

Ik heb van alles geprobeerd om verbinding te krijgen, niets lukt. Windows Vista geeft aan: verbinding met beperkte mogelijkheden. En modem of router geeft problemen(ik heb alleen geen router).

Kan ook kiezen om verbinding te maken via breedband, maar moet dan wachtwoord en gebruikersnaam opgeven. Heb ik niet.

Netwerkkaart werkt goed geeft apparaatbeheer aan.

Kan ik mijn netwerkkaart testen of hij niet defect is????

Kan iemand mij aub helpen.
 
mesa57
Zonder router kan maar 1 PC tegelijk op het modem. En dan moet je na wisseling ook nog eens het modem resetten.
 
denke78
ik heb al verschillende keren gereset. mijn pc geeft aan dat ik een netwerkverbinding heb met beperkte mogelijkheden. pc heeft het altijd gedaan via dezelfde utp-kabel, via de experiabox van kpn.

Moet ik op mijn pc nog software installeren, omdat ik nu via de kabel internet?

Of weet iemand hoe ik kan checken of mijn netwerkkaart het nog doet?
 
McBeukie
Heb je de netwerkkaart op automatisch ip adres toewijzen staan. En ben je nieuwe bij ziggo dan moet je je wel eerst aanmelden via de browser , staat in het boekje.Smile
 
misterd
Als je onder start uitvoeren, en daar intypt cmd dan op enter drukken. en typ dan ipconfig /all op enter drukken. wat komt daar uit zoals IPv4 adres en de standaardgateway.


Mv.g. misterd
Gewijzigd door misterd op 30-09-2010 20:04
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen, want anders zou ik het niet doen.
 
mesa57
De experiabox van kpn is een adsl modem/router en kan niet als kabelmodem router gebruikt worden.
 
denke78
Het is opgelost. Het lag aan de kabel. De laptop deed het wel maar mijn desktop niet. Deze is schijnbaar veel gevoeligger dan een laptop.

Ik heb een nieuwe kabel getrokken en alles werkt perfect.

Toch iedereen bedankt voor de hulp en de moeite.

MVG Denke78
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen verbinding internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie