obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
HD Zenders 4:3 beeld
flamke
Zijn er meer mensen die het HD paket van ziggo hebben.


En regelmatig de Hd zenders in verkeerd beeldformaat door krijgen zoals de zenders Net5 en sbs6
Ik heb al regelmatig programma's gezien die op het hd kanaal in 4:3 worden uitgezonden en je als tv kijker dat beeldformaat niet kan veranderen naar 16:9 met de tv of decoder. Terwijl het juiste formaat wel digitaal word uitgezonden op 16:9

Ik heb hier al over gebeld met ziggo was bekent bij hun
Maar ze konden er niets aan doen aangezien het aan de zenders lag die zo het beeld door gaven aan ziggo en dat ziggo hier veder niets aan kan doen

Ik vind dit niet echt super aangezien je dan als klant er op achter uit gaat als je HD wilt kijken terwijl het digitaal wel goed door gestuurd word en dat wel veranderd kan worden qua beeldformaat
Sad
 
mesa57
Helaas klopt het wel. De 4:3 standaard is geen onderdeel van de HD standaard. Bij de uitzendingen worden dan links en rechts zwarte balken toegevoegd en mee uitgezonden. Dat kan niet anders bij een HD signaal. Voor de TV is het dan een volledig 16:9 beeld.
 
marconist
Ik gebruik ook het HD pakket van Ziggo,
En ik ben er niet zo erg over te spreken,de zender is HD en dan zenden ze een film uit van 1945 bvb,dit kan natuurlijk niet.
De reclame jaaaaaaa die is wel HD.
De drie gratis zenders 1,2 en 3 van nld heb je in principe genoeg aan.
Dus dit pakket gaat er bij mij weer uit.................
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD Zenders 4:3 beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
Advertentie