Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
geen TV geluid
|
|
ericvanbruksvoort |
Geplaatst op 16-11-2010 20:33
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 16-11-2010 |
Na een halve dag prutsen met het 3 in 1 pakket, blijkt nu na aansluiten van de Cisco 8485DVB dat ik haast geen geluid meer heb op mijn TV. Ik heb een Sony trinitron KV-28CL11B televisie. Na de verschillende scart aansluitingen geprobeerd te hebben en alle AV kanalen geprobeerd te hebben veranderd er niets. Staat de PVR uit en kijk in analoog, werkt alles gewoon zo als het is. De radio heeft geen problemen. Heeft er iemand een advies, of dit zelf ook meegemaakt. Alle ideen zijn welkom. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 16-11-2010 20:51
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Zet je taal instelling maar op automatisch........zeer waarschijnlijk heb je 'dutch' geselecteerd en daar zit het probleem........probeer het maar uit.............en heb je je volume van je tuner wel op max staan ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
ericvanbruksvoort |
Geplaatst op 16-11-2010 21:47
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 16-11-2010 |
In de taalinstellingen komt alleen maar diverse talen voor, maar geen automatisch. Tv en PVr op maximaal gehad, maar het geluikt lijkt erg gedempt en een beetje vervrongen. By the way, ik heb de smartcard nog niet gactiveerd. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 16-11-2010 21:55
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Het lijkt me sterk dat het eraan ligt dat die kaart nog niet geactiveerd is maar doe dat eerst eens zou ik zeggen. Ik heb in mijn instellingen taal,audio en ondertiteling op Nederlands staan. Op je afstandsbediening kun je hem ook op Dutch zetten maar dat moet dus juist niet,dan wordt het geluid zachter op een aantal kanalen. En anders helemaal overnieuw beginnen door via het menu de fabrieksinstellingen terugzetten en opnieuw instellen. Wel zou ik zoals gezegd eerst die smartcard activeren. Succes, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen TV geluid', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
geluid next mini kastje | Algemeen | : 3 | 16-02-2025 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |