obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Lage snelheid alles-in-1-plus
MisterSenseo
Het Webcareteam kan en mag alleen inspringen als je er zelf niet met de helpdesk uitkomt,dus je moet eerst bellen en pas als je er niet uitkomt met hen dan kan het Webcareteam zich ermee bemoeien........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Capusjon
Monteur is net langs geweest, het lag blijkbaar niet aan de firmware. Als de groene kabel in de kamer uitkomt moet blijkbaar een knopje omgezet worden op het kastje waar je signaal het huis binnen komt..
Monteur heeft het knopje omgezet en dit is het resultaat:
1049623923

Werkt weer prima dus en goed en snel geholpen. Kleine tip is om dit knopje ook in het 'Doe het zelf gidsje' van ziggo op te nemen, want ik kan me niet herinneren dat het in de installatiehandleiding stond.

Bedankt voor jullie hulp.
Gewijzigd door Capusjon op 29-11-2010 10:51
 
kobus1960
Staat in module 1 stap 4, die modules zitten in je installatiepakket.
Zie https://static.ziggo.nl/images/instal...4-1920.pdf
 
VloeibaarGoud

Quote

MisterSenseo schreef:
Dan lijkt het toch inderdaad aan je modem te liggen.
Ik weet niet precies hoe de regels zijn als je AiE Plus hebt,maar volgens mij hoort daar inderdaad een Ubee modem bij.
Keertje 1200 bellen en vragen ???


Vanmiddag contact gehad met Ziggo. Medewerker had het over een brief die ik gehad zou hebben waarin staat dat ik een ander modem moest krijgen...

Die heb ik niet gehad...

Hij zou zorgen dat de brief alsnog naar mij gestuurd zou worden. Even afwachten dus.

Wat hij opmerkte was dat mijn kabelmodem 100Mbit aan kan en dat dat geen probleem moest geven...Hij merkte ook op dat de instelling van het modem niet op full duplex stond en dat hij dat ook niet op afstand kon wijzigen....vond hij zelf vreemd....

Hij heeft een update van het modem gestuurd om te kijken of het probleem dan oplost.

1054360676

Ik vrees van niet.....
Ziggo Alles-in-1-plus, Digitaal totaal pakket, HDpakket, eredivisielive, 2x CI+, 1x philips decoder
Scientific Atlanta Webstar epx2203Sad
Heb nu een Ubee Grin
 
MisterSenseo
Lijkt mij dan toch dat mijn vermoeden juist is en dus blijven hameren dat je een nieuw Ubee modem krijgt.
In mijn ogen moet daarmee het probleem verholpen zijn.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
VloeibaarGoud
Ik heb met hem afgesproken dat ik het test tot zondag, probleem nog steeds aanwezig....? dan weer bellen en dan stuurt hij een nieuwe modem op.....

Hou je op de hoogte!

Groet,
Ziggo Alles-in-1-plus, Digitaal totaal pakket, HDpakket, eredivisielive, 2x CI+, 1x philips decoder
Scientific Atlanta Webstar epx2203Sad
Heb nu een Ubee Grin
 
VloeibaarGoud
Morgen komt een monteur de Ubee installeren tussen 12:00-18:00uur

Ik hoop dat mijn snelheid eindelijk beter zal zijn..

1061047947
Ziggo Alles-in-1-plus, Digitaal totaal pakket, HDpakket, eredivisielive, 2x CI+, 1x philips decoder
Scientific Atlanta Webstar epx2203Sad
Heb nu een Ubee Grin
 
Capusjon
Heren, iets ontzettend vreemds, ik heb niets gewijzigd en settings en hardware. Nadat de monteur die knop omgezet heeft werkte alles prima, maar nu opeens is het weer uit met de pret :
1061103111
dit is alles wat ik er nog uit krijg, en dan heb ik hem met een goede utp kabel aan het modem hangen..

er is blijkbaar een storing geweest in de buurt en die is verholpen (omgeving tilburg 5046CE), ik heb de modem een paar minuten uit gehad zoals me verteld werd te doen, maar het probleem is er nog steeds. Wie weet wat te doen?
 
MisterSenseo
Dit is wel heel erg vreemd,zeker omdat je ping maar 9 ms is en dat zou moeten betekenen volle snelheid,dus bel Ziggo maar want volgens mij is er een kabel ergens kapotgevroren of zo........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Capusjon
Ik heb geen idee wat het is, mijn upload is ongewijzigd, maar de download weer gekelderd als een gek. Komt donderdag weer een monteur langs, maar wel vermoeiend dat het elke keer iets is.. Maar goed als het een kapotgevroren kabel is dan hadden meer mensen er last van gehad en was er toch wel een storingsmelding geweest?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lage snelheid alles-in-1-plus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
Advertentie