obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Bepaalde website's laden langzaam in
flamke
Hoi allemaal ik heb sinds vrijdag dat bepaalde website's behoorlijk traag inladen.
Ik heb hier al over gebeld met klantenservice die er vaarde ook het zelfde maar wist niet wat het was en wat ze er aan kon doen. Ze vertelde wel dat ze meerde klachten
hier over binnen had gekregen. Maar er was nog geen storing gemeld.
Dus ik moet maar weer afwachten.

Zijn er nog meer mensen met zelfde probleem
 
Atropos
Yup hier ook, gister ook al.
 
yoteun
Hier ook hetzelfde probleem.
Het is vooral in internet explorer (8 en 9)
Maar ook in firefox of chrome.
Ik weet niet of het aan Ziggo ligt of de browsers?

Veel mensen op internet met het slechte weer.... Pfft
Grin
 
mj
Het is meer dan erg Gistermiddag begon t al.En steeds maar denken dat t aan jezelf ligt en dus maar weer de temp. verwijderen totdat je bij toeval ergens iets leest over een storing. Mijn hand doet inmiddels pijn van de muis *besturen* immers je wilt de pagina's zien..Zijn ook wel vaak dezelfde domeinen die hij niet kan krijgen vlg mij.

Kan zowiezo niet zeggen dat Ziggo vlot loopt, ook niet na nieuwe modem, maar kontroleer t maar eens.. Antwoorden zijn steevast: we moeten met zijn allen delen en wie t dichtstbij zit is sneller. .Je zou bijna gaan verhuizen Wink ... maar nu is t een crime..
Hoop datt snel ove ris Ik zet d epc maar af want dit is geen doen

groet mj.
 
harryd
hier het zelfde verhaal
nu heb ik medewerker aan lijn,,sta in de wacht
modem resseten stroom eraf..niks helpt...
gr uit friesland
 
Justin23
Hier in Kerkrade(Limburg) het zelfde probleem.

Justin23

Net met Ziggo gebeld.
Probleem is bekend en ze zijn er mee bezig.
Ze konden nog niets zeggen over hoe en wat.
Gewijzigd door Justin23 op 05-12-2010 16:42
 
MisterSenseo
Den Haag precies hetzelfde probleem.
Maar !!!!!!!!!!............nzb downloaden loopt op 120 Mbit.............strak 14750 kb/sec.
Email is waardelozer dan waardeloos,startpagina doet het meer niet dan wel,Hyves doet niks,maar Yabsearch en Binsearch gaan als de brandweer..........Kan dus nooit aan Ziggo liggen.
DNS veranderen helpt hier geen zier,er moet ergens een backbone op zijn gat liggen of zo,buitenlandse doen het wel redelijk normaal.

Edit : Probleem is volgens Ziggo gevonden,de hoofdrouter in Amsterdam genaamd AMS-IX is ziek danwel dood........dit is het grootste internetverdeelpunt van Nederland..........iets met een firewall wat niet helemaal goedgegaan is..........men is ermee bezig,en het moet spoedig opgelost zijn volgens het bericht op tweakers.net
Gewijzigd door MisterSenseo op 05-12-2010 17:55
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
yoteun
oke, ik ben benieuwd!
Dank je wel voor je edit berichtje MisterSenseo
Grin
 
BMP
Volgens mij heeft er een medewerker van een relais backbone station een kop SENSEO gemorst op de backbone, waardoor de stroperige senseo massa er voor zorgt dat heel Nederland last heeft van traag internet.

Cool

hihi
Gewijzigd door BMP op 05-12-2010 21:20
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Puma
Het is inmiddels voorbij, gelukkig. Al twee dagen zeer slecht. Maar downloads gingen als een speer.

In dit geval helpt een andere DNS server ook niet. Maar niet alle sites hadden er last van. Het lag er net aan welke
VLAN je te pakken had.
Gewijzigd door Puma op 05-12-2010 22:01
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bepaalde website's laden langzaam in', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
slechte verbinding met bepaalde website Klacht over Ziggo : 1 07-07-2015
Bericht van website Tweakers ivm integratie met UPC Ziggo nieuws : 6 26-01-2015
1 website niet bereikbaar, rest allemaal wel Storing : 3 17-01-2014
Klachten ziggo internet verandering laden sites Algemeen : 21 29-04-2013
Advertentie