obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
cam module
w van dijk
Ik heb 1 jaar geleden een plasma tv gekocht. Ik heb een HDMI ontvanger. Werkt allemaal prima. Echter ik kan geen digale zenders ontvangen op mijn tv. Ik heb Ziggo gebeld en hun uitgelegd wat er aan de hand is. Ik vroeg toen of ik met een CAM module wel ontvangst kon krijgen en dan wel digitale zenders kon ontvanghen en instaleren. Ik kreeg als antwoordt " u moet een Ziggo gecertifiseerde tv kopen ". Wat betekend dit ?!! Gaat Ziggo nu al beslissen welke tv ik moet kopen !!! Op mijn vraag als een LG tv aan de eisen voldoet kreeg ik te horen " Nee geen plasma tv of het MOET SAMSUNG van een bepaald type zijn". Tevens deelde de medewerkster mij mede dat een LCD van het merk Sony, Sharp of Panasonic wel aan de eisen voldoen. Ik wilde graag een plasma tv kopen van 60 inch omdat deze vrij goedkoop is. Toen ik de prijzen van voornoemde merken zag, schrok ik mij een hoedje. Het betrof prijzen van rond de 5000 Euro!!

Nu is mijn vraag "wordt dit niet te gek wat ZIGGO zich hier permiteerd "!!!!.

Groetjes WILLIE.
 
kobus1960
Welk type Panasonic is dat? Als je TV Full HD is, werkt het altijd wel.
Kwestie van goed instellen, die HDMI ontvanger, staat die op de goede
resolutie? Kan je gewoon op de AB doen. HD ready is een ander verhaal.
Dat werkt lang niet altijd goed HD. Een goede Full HD LCD kost niet meer
dan 7 a 800 euries, of je moet al naar bioscoopformaten willen.
 
w van dijk
Als je goed hebt gelezen dan zie je dat ik een gesrek heb gehad met een medewerkster van Ziggo en dat men mij mededeelde dat de CAM module NIET WERKT. Egaal wat je doet. Verder deelde men mij mede dat ALLEEN ZIGGO GECERTIFICEERDE TV's IN AANMERKING KOMEN VOOR EEN CAM MODULE. TEvens maakt het niet uit welk formaat tv je hebt of koopt. Het zal toch niet zo zijn dat als ik een tv koop van b.v 40 inch of een tv koop van het zelfde merk en dat deze 60 inch is ???!!! Het zal toch niet zo zijn dat het formaat van de tv de doorslag geeft?!!

Groetjes.

WILLIE.
 
Gilex
Schreeuwen hoeft niet hoor Wink

Maar als een geen CI+ maar een CI interface heeft wordt het lastiger iig.
Zover ik weet ondersteunt Ziggo alleen maar CI+ tegenwoordig.
Heb zelf ook een Pana plasma van een jaar oud en die modelseries van 2009-2010 hebben geen CI+
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
mesa57
Voor CI kun je een alphacrypt cam kopen. Alleen Ziggo ondersteunt die niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cam module', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing : 18 01-01-2017
Verzamelklachtentopic Ziggo terugplaatsen ci+ update @Smit module (Paarse en blauwe) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 11 17-07-2014
module Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 12 19-06-2014
CI+ module Digitale radio of televisie storing : 10 01-04-2014
CAM-module voor PC? Digitale radio en TV via de PC : 7 23-12-2013
Advertentie