obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
snelheid afgelopen week erg traag. (alles in 1 + premium router)
Dante20
Ik ben nu zo'n 3 maanden overgstapt naar ziggo. in het begin was het top snelheid was dik in orde altijd boven de 25mb/s bij speednet. afgelopen week is het heel erg traag ik kom maar op 15mb/s en soms duurt het laden van sommige sites veels te lang. en dan klik ik 10 op vernieuwen en dan gaat het even weer goed en dan doet het weer heel erg vreemd. ik heb al alles opnieuw gereset en opgestart maar niks helpt. ligt dit bij ziggo? en hebben er meerdere mensen problemen mee?
sorry als er al iemand met dezelfde vragen zijn geweest. ik heb niet heel veel tijd momenteel.
 
kobus1960
Probeer je router eens uit met de instellingen zoals in het onderschrift staan.
Tijd heeft bijna niemand hier Grin
 
MisterSenseo
Als je geen tijd hebt,moet je er niet eens aan beginnen,gaat geheid fout.
Neem er rustig de tijd voor,check je pc op virus en spy- of malware,check je bekabeling,die met gemak in korte tijd kan corroderen en dan heb je hetzelfde probleem.
Probeer ook eens je pc direct op je modem,schakel tijdelijk je viruskiller en/of firewall uit,dan weet je alles.
Als het dan wel goed is dan ligt het aan je pc,viruskillers en firewalls kunnen een boel tegenhouden.
Heb je direct op je modem nog geen goeie snelheid,check dan eerst je bekabeling,als de fout binnenshuis ligt en je bestelt een storingsmonteur,is de rekening voor jezelf!
Pas daar dus op,sluit eerst alle andere mogelijkheden uit,voordat je Ziggo belt,niemand wil betalen voor iets wat je simpel zelf had kunnen oplossen.
Een andere mogelijkheid is om het met een andere pc of laptop te proberen,direct op je modem,en viruskillers en firewalls tijdelijk uit,en daarvanuit opnieuw alles checken............alleen zo kom je er zelf uit en heb je geen onnodige kosten.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Dante20
nou ik heb het al op 2 laptops en een pc geprobeerd. alle antivirussen en firewall uitgezet, maar nog steeds wordt het opeens heel traag.
ik zal eens kijken of alles goed nog goed is aangesloten. bedankt voor de help.
 
MisterSenseo
Als je werkelijk alles hebt gecheckt,en alles in je huis is in orde,bel dan via 1200 naar Ziggo en laat een storingsmonteur komen.......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Zal mij niet verbazen als het juiste aantal threads op je aansluiting niet open staat.
Bel even 1200 en vraag of het aantal lijnen welke open moeten staan dat ook werkelijk staan.
 
Ziggo-WebCare_Alex
@Dante20,

Heb je nog geprobeerd je pc direct op ons modem aan te sluiten? Eventueel de pc opstarten in veilig modus met netwerk ondersteuning.
Helpt dat niet mag je mij een privé bericht sturen met je klantgegevens dan ga ik je modem even uitlezen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid afgelopen week erg traag. (alles in 1 + premium router)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
2 externe box traag Klacht over Ziggo : 7 06-02-2018
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Advertentie