obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tv indeling met on demand
McBeukie
Hallo allemaal, Ik denk dat jullie inmiddels op de Ziggo site hebben gelezen over de nieuwe tv zender indeling die er aan zit te komen. Ik zou bijv het tv extra pakket krijgen omdat ik nu ai1e heb met digitaal totaal pakket en hd zenders. Nu staat er op de website dat je 100 wisselende films on demand met 1 druk op de knop van je ab kan kijken. Ik ben nu in het bezit van de samsung smt c7140 die niet interactief is maar wel een ethernet aansluiting heeft. Kan iemand mij vertellen of dat je straks on demand kan kijken via bijv. het modem of dat ik dan eigenlijk maar weer een nieuwe decoder moet aanshaffen??
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
wongo

Quote

McBeukie schreef:

... Kan iemand mij vertellen of dat je straks on demand kan kijken via bijv. het modem of dat ik dan eigenlijk maar weer een nieuwe decoder moet aanshaffen??
Je hebt een interactieve decoder nodig, dus die zal je moeten aanschaffen.
 
Bordewolf

Quote

wongo schreef:

Quote

McBeukie schreef:

... Kan iemand mij vertellen of dat je straks on demand kan kijken via bijv. het modem of dat ik dan eigenlijk maar weer een nieuwe decoder moet aanshaffen??
Je hebt een interactieve decoder nodig, dus die zal je moeten aanschaffen.


Nee dit is niet juist. De bestaande decoders worden middels een sofwareupdate geschikt gemaakt voor VOD. Dit zal bovendien gaan dooe een aantal frequenties te gebruiken voor VOD (dat noemt men "in the cloud"). Dus zonder internetaansluiting.
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
McBeukie
ahaha dat is goed nieuws, we wachten het rustig af dan..

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 13 2011 16:07:24:
Heb zojuist van Ziggo bericht gehad dat de samsung smt c7140 niet geschikt is voor de gratis on demand films. en ze vinden dat erg vervelend.......jaja ben benieuwd met wat voor een slappe aanbieding ze voor bestaande klanten dan komen om ons een interactieve decoder hd aan te schaffen....Lekker hoor vorig jaar net die samsung aangeschaft..
Gewijzigd door McBeukie op 13-07-2011 16:07
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tv indeling met on demand', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Advertentie