obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Zenderpakket
Kollie85
Hallo allemaal,

Ik heb in maart het sport pakket aangevraagd voor ESPN America... ik heb netjes een bevestiging ontvangen via de mail maar niet via de post. Toen een week of twee ongeveer later nog steeds geen brief ontvangen was van Ziggo belde ik om de status op te vragen. Er was een storing bleek en dat zou vrij snel opgelost worden, diezelfde week nog.

Een dikke week later belde ik wederom om aan te geven dat het nog steeds niet werkt, waarna er mij werd verteld dat het (ik geloof 09-04) opgelost werd. Toen het een dag later nog niet opgelost werd belde ik voor de derde keer naar ziggo en kreeg ik een vrouw aan de lijn die begreep dat ik het vervelend vond en stuurde het pakket buiten het abonnement om.

Hierna heb ik een weekje ESPN kunnen kijken waarna ik weer moest bellen. Dit is zo ongeveer een keer of 4 gebeurd en steeds kan ik een paar uur geen tv kijken omdat de tv's op Ned1 moeten staan om alles weer door te zetten. Steeds vraag ik of ik gebeld kan worden over de status van de storing en om mij uit te leggen wat er aan de hand is maar dat gebeurd dan verder nooit...!

Nu heb ik al een paar keer gebeld om aan te geven dat het pakket niet meer werkt, ik wil hebben dat de storing opgelost word en teruggebeld wil worden om het probleem door te spreken. Ik ben ooit 1 keer door verbonden met een medewerker van de klantenservice die mijn verhaal aanhoorden. Ik gaf aan dat Ziggo voor nieuwe gebruikers hartstikke goed is, maar voor huidige gebruikers totaal niet (lang verhaal kort, ik zei dat ik gezien de slepende en zeurende probleem wel gebruik zou willen en naar mijn mening zou mogen maken van een aanbieding. Een interactive HD recorder voor €99 ipv €460).

Hij gaf mij aan dat dit een goede manier is mij toch gerust te stellen en zou mij binnen een aantal dagen terug te bellen. Maar zoals ik gewend ben, ben ik niet teruggebeld. Ik heb hierop een email gestuurd met de problemen die ik had, waarna ik een email kreeg met dezelfde melding die ik telefonisch ook krijg. Elke keer krijg ik te horen dat er een storing is maar dat ze hem niet kunnen oplossen. Dat is nu al weer bijna 2 weken geleden waarna ik besloot vandaag weer eens te bellen waarna ik een vrij nieuwe medewerkers (zoals hij zelf zei) van Ziggo aan de telefoon kreeg. Ik heb hem bovenstaand verhaal uitgelegd en aangegeven dat ik teruggebeld wil worden, maar hij zegt zelf al dat het waarschijnlijk niet zal gebeuren.

Ik weet nu even niet meer wat ik zou kunnen doen, en de moed zakt mij in mijn schoenen... Ik kan blijven bellen maar steeds krijg ik dezelfde verhalen te horen.

Heeft iemand ervaring met een soort gelijke storing of heeft iemand een mogelijke oplossing?

Alvast bedankt!

Gr. Kollie
 
kobus1960
Ik ga dit verhaal neerleggen bij iemand van Ziggo Webcare.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zenderpakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Extra Smartkaart nodig wanneer upgrade zenderpakket?? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 9 19-01-2015
Advertentie