obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
storing cisco 8485, valt uit, start opnieuw op
AquaLion
Ik heb sinds een week via Ziggo de interactieve cisco 8485. Mooi beeld etc, installatie ging ook prima.
Alleen............ drie of meer keer per avond stopt hij ineens, start weer op, geen specifieke foutcode of zo.
Proces:
Het beeld valt weg, codes: dL gevolgd door UA, daarna loading, rondlopende cijfers, een t, dan uit, dan load, dan loading please wait.
Daarna doet hij het weer gewoon, wel weer ondertitles inschakelen.
Om het nog gekker te maken: het lijkt erop dat dit alleen bij de BBC zenders gebeurt!!!
iemand een idee???
bedankt, AquaLion
 
Gilex
BBC zenders lijken een bug te veroorzaken, heb bij mij alleen bij de BBC zenders problemen af en toe met opnemen iig.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
epay
Hallo,

Het uitvallen van de Cisco 8485 is bij mij ook een groot probleem, dit gebeurt bij mij bij alle zenders. Soms al twee minuten nadat ik hem aanzet en soms kan ik gewoon een half uur kijken. Begint wel erg vervelend te worden. Weet iemand een oplossing ?

Al vast bedankt.

Groeten E.P.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing cisco 8485, valt uit, start opnieuw op', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
VodafoneZiggo start landelijke uitrol supersnel Gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-10-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie