obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
wel tv, geen internet en geen telefoon
tvaassen
ben sinds 18 julie overgestapt naat ziggo alles in 1. wat een ellende.
interactief kon ik vanaf het begin al niet gebruiken. nadat een monteur geweest was werd er een storing in de bekabeling buiten geconstateerd. er zou buiten gegraven moeten worden. oke. kan ik mee leven. maar sinds vandaag doet mijn telefoon het niet meer en kom ik ook niet meer online (heb goede buren en die hebben mij hun toegangscode gegeven zodat ik hiet wel kan posten).'met mijn mobiel 4x naar ziggo gebeld en 4keer een ander antwoord gekregen maar het komt ewrop neer dat hun het niet op kunnen lossen, maar dat een aannemer moet komen graven naar de kabel. wanneer, dat kan niemand mij zeggen. dat kan toch niet???
het kan er bij mij ook niet in dat ik wel tv kan kijken maar niet telefoneren of internetten, is dat dan een andere lijn??
vben razend, was ik maar bij XS4all gebleven.
 
Undertaker
Beste Tvaassen

Dat is vervelend om te horen, enigste wat ik voor je kan doen op dit moment is een melding maken aan 1 van de Ziggo Webcare Medewerkers op dit forum, en misschien kunnen ze toch iets voor je betekenen.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Ziggo-WebCare_Alex
hallo tvaassen,

Zou ik van jou je klantgegevens mogen. Postcode en huisnummer is voldoende.
Ik ga dan even kijken wat de status is van de aannemer en het probleem met de kabel. Je kan de gegevens in een privé bericht naar mij toe sturen.

Groet,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare
 
tvaassen

Quote

Ziggo-WebCare_Alex schreef:

hallo tvaassen,

Zou ik van jou je klantgegevens mogen. Postcode en huisnummer is voldoende.
Ik ga dan even kijken wat de status is van de aannemer en het probleem met de kabel. Je kan de gegevens in een privé bericht naar mij toe sturen.

Groet,
Ziggo webteam Alex


alvast bedankt Alex,

heb de gegevens naar je toe gestuurdWink

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 07 2011 20:19:13:
er is een aannemer geweest en die heeft naar de kabel gegraven buiten. er zat idd een breuk en hij heeft dit kostenloos gerepareerd.
ik heb nu en telefoon en internet en inteactieve tv.
toch een klein plusje voor ziggo.
Gewijzigd door tvaassen op 07-08-2011 20:19
 
kobus1960
Ook weer opgelost, dank voor de feedback!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wel tv, geen internet en geen telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie