Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Afsluiting onterecht
|
|
anke |
Geplaatst op 03-08-2011 12:59
|
![]() Activiteit ![]() » Haaksbergen Berichten: 1 Lid sinds: 03-08-2011 |
Enige tijd geleden kreeg ik een brief van incassobureau GGN met de mededeling dat ik 3 rekeningen moest betalen. 1 rekening was al betaald maar dat moest natuurlijk weer door mij bewezen worden. Na een tijdje belde ik GGN om naar de stand van zaken te vragen: het dossier was gesloten (????). Ik was nergens over ingelicht. Nog 2 rekeningen over: 1 rekening die klopt (hoera!) en de andere waarvan het bedrag totaal niet klopt. Heb hierover bericht gestuurd maar gezien het antwoord hebben ze het bericht helemaal niet gelezen. Gisteren 2 augustus 2011 kwam de brief dat ik afgesloten ben en heb alleen nog analoge t.v., met de nodige kosten. Een betalingsregeling is niet meer mogelijk en als ik niet betaal ga ik weer naar GGN waar mijn dossier net gesloten is. Ziggo is telefonisch niet te bereiken en op berichten krijg je de vreemdste antwoorden. Ik ben Ziggo spuugzat!!!!!!!! helemaal omdat ik al twee keer eerder gedonder met hen heb gehad wat mij een hoop geld heeft gekost. Je hebt altijd ongelijk, regel niets telefonisch want ze ontkennen alles en over de berichten heb ik het al gehad. HELP!!!! |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 03-08-2011 16:37
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Waarom roep je "help" ? Je hebt je oordeel al klaar,er is niets goed aan Ziggo..............jouw eigen woorden....... ![]() Overigens heb ik het hatelijke bericht uit de shoutbox verwijderd,ervaringen uitwisselen en discussieren is allemaal prima maar wel in fatsoenlijk Nederlands en geen haatdragende teksten. Ik adviseer je om als je iets kwijt wilt,mag je dat best boos doen,maar wel correct. Sowieso zijn wij als onafhankelijke forumleden niet verantwoordelijk voor wat jij met Ziggo aan conflicten hebt. Behandel een ander zoals je zelf behandeld wenst te worden. Behandel de forumleden met respect,en hou het in fatsoenlijke nette taal aub. Ik hoop dat onder andere door mijn reactie dat iemand van het Webcareteam heeft meegelezen en dat er een nette oplossing voor jouw probleem kan komen........tot die tijd,denk aan je hart,je hebt er maar één............. ![]() Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Ziggo-WebCare_Simone |
Geplaatst op 05-08-2011 11:11
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 28 Lid sinds: 30-04-2010 |
Quote anke schreef: Enige tijd geleden kreeg ik een brief van incassobureau GGN .......... Ik ben Ziggo spuugzat!!!!!!!! ....... HELP!!!! Goedemorgen, Als u mij uw postcode en huisnummer in een privé bericht stuurt kan ik kijken wat ik voor u kan doen. Alvast bedankt. Groet, Sony Ziggo WebCare
|
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 07-08-2011 20:01
|
![]() Activiteit ![]() » Oldenzaal Berichten: 584 Lid sinds: 12-08-2008 |
Als je rekeningen laat liggen en niet betaald kun je problemen verwachten. Aangezien er al 2 keer eerder problemen zijn geweest, zou ik er toch maar eens HEEL hard over denken om per automatische incasso te betalen. Dan kun je ook niets vergeten. Als je ziet aankomen dat je je het Ziggo abo niet kunt veroorloven, zeg dan bij tijds op. Dat scheelt een heleboel narigheid. Dit is een forum van en door gebruikers. Hopelijk kan Sony iets voor je doen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afsluiting onterecht', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Afsluiting van Tv, Internet en Telefoon | Algemeen | : 12 | 06-05-2010 |