obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Gebruikershandleiding itv
jdg
Mijn moeder heeft de gebruikershandleiding interactieve televisie niet ontvangen van de monteur. Bericht gestuurd en daarna wel een mail ontvangen met bijlage, maar wil ze graag een papieren exemplaar ontvangen per post. Volgens Ziggo moet ze het zelf maar even printen en kunnen ze geen boekje opsturen...... Het zijn maar 80 bladzijden. Dit is toch niet klantvriendelijk. Sturen ze meteen een nieuw inktpatroon op dan?
 
kobus1960
Ik denk dat er zelfs geen papieren handleiding bestaat.
De PDF op de Ziggo site bestaat al uit 4 gedeeltes, dus
dat zal uit kostenoverwegingen niet meer gemaakt zijn.

Even gevraagd voor je bij het webcareteam, bovenstaande
gedachte klopt. Alleen digitaal, bij de ontvanger zelf zit
wel een boekje!! Die gaat alleen over die ontvanger.
 
jdg
Wel gek dat ik zelf dan wel zo'n papieren exemplaar heb...... Sinds juli 2011 weer klant bij Ziggo....
 
kobus1960
Ik kan je in ieder geval niet helpen, mijn cardridges zijn bijna leeg.
 
jdg
CoolGrin

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 12 2011 16:07:20:
CoolGrin
Gewijzigd door jdg op 12-08-2011 16:07
 
MisterSenseo
Ik heb niet eens een printer.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
USB stick en m'n werkgever, die dingen krijg ik hier niet binnen zo groot en snel.
Maarrrrrrrrrrrrr, voor er overhaaste conclusies getrokken worden, geregistreerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruikershandleiding itv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie