Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Smartcard en " helpdesk" ellende!!!
WillemK
Probeer al weken een smartcard te activeren!
Lukt niet via de site, lukt niet via 0900 2020000
Dan de helpdesk maar want daar wordt ik naar doorverwezen MAAAR daar is geen afdeling smartcard registratie. Zie maar:

1 Facturatie
1.1 Openstaande bedragen (automatisch)
1.2 Vragen over facturen (medewerker)

2 Storingen & technische vragen
2.1 mbt televisie (NB: geen SmartCard activatie!)
2.2 mbt internet
2.3 mbt telefonie
2.4 mbt inloggen op MijnZiggo

3 Wijzigingen
3.1 Telefoonopties (automatisch)
3.2 Verhuizingen (alleen adreswijzigingen!)
3.3 Opzeggingen/retentie
3.4 Overige wijzigingen

4 Status van bestelling
4.1 Gemaakte installatie afspraak (automatisch)
4.2 Installatieafspraak wijzigen (medewerker)
4.3 Status van bestelling/verzending

5 Verkoop

Is dat erg? NEEEE HOOOR want na diverse keren a zoveel cent per minuut allemaal klantgegevens in te toetsen krijg is steevast te horen AL ONZE MEDEWERKERS ZIJN IN GESPREK!!!!!
Was het nog maar CASEMAPfft
 
Zippo
Heb je internet of telefonie van Ziggo? Dan heb je als het goed is ook een account op ziggo.nl
Daar kun je via MijnZiggo je kaart activeren.
Tip: bel 1200 als je telfonie van ziggo hebt, dat is gratis.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard en " helpdesk" ellende!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
deactivatie van smartcard!!?? Klacht over Ziggo : 7 02-09-2017
Smartcard traag Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 04-07-2016
4 maanden ellende Klacht over Ziggo : 4 11-05-2016
Ziggo smartcard Algemeen : 2 19-01-2016
Geen smartcard nodig, 46 zenders ongecodeerd bij ziggo Ziggo nieuws : 8 11-10-2015
Advertentie