obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Internet op halve snelheid - geen respons op klachten
Maarten71
Heb een Internet Z2 abonnement waarvan de snelheid recent is verhoogd tot 30 Mbit/s downstream. Dit werkt bij mij niet ik heb maar de halve snelheid.
Na een online storing gemeld te hebben werd mij verzocht om contact te zoeken met de helpdesk. Na vele malen proberen eindelijk contact gekregen (Kerstman in de zomer regelen is eenvoudiger!). Helpdesk medewerker wist mij in 2 minuten te vertellen dat ik een oud modem had en dat dit het probleem was. Voor eind oktober zou ik een nieuwe krijgen.
Fijntjes aangegeven dat ik hier niet akkoord mee ga omdat ik gewoon wil krijgen waar ik voor betaal. Dus graag nu een oplossing. Onder het motto van doorverbinden werd de verbinding verbroken!
Absoluut geen service dus.
Heb een klacht ingediend, maar dat werkt ook verder niet. Krijg constant twee berichten terug. 1e het is druk dus u krijgt voolopig geen antwoord. 2e is altijd een antwoord op een vraag die ik niet heb gesteld.

Mijn vragen.
1) Zijn er meer mensen die deze problemen hebben met lage snelheid
2) Is er een ander loket waar ik wel een serieus antwoord krijg op mijn Ziggo klachten.
Heeft het zin om een brief naar de directie te schijven?

Ik vind dit waardeloze service.
Wie kan mij helpen.
Dank,
Maarten
 
Undertaker
Je heb toendertijd een abonnement genomen voor als ik me niet vergis 10MB en daar de apparatuur voor gekregen, voor de internet snelheid van die tijd!
Als er een upgrade plaats vindt ( wat gratis is ) van de snelheid kan het zijn dat je de snelheid met je oude apparatuur niet haalt. Er wordt jouw een aanbieding gedaan om een nieuw modem toe testuren, en als je dan meteen hoog van de toren blaast met "IK WIL NU een oplossing", daar kom je ver mee in deze maatschappij hoor!

Als ik jouw was, zou ik dat nieuwe modem afwachten, en die aansluiten waardoor het probleem voor 95% of zelfs de volle 100% verholpen is.

Wens je succes met het probleem
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Ziggo-WebCare_Julius
@Maarten71

Stuur anders even je klantnummer per PB. Kan ik nog even voor je kijken wat er precies aan de hand is. Wellicht is er al wat meer bekend over wanneer je het nieuwe modem ontvangt.
Ziggo Webcare.
 
Maarten71
@undertaker.
Dank voor je reactie.
Je kan het hoog van de toren blazen noemen of gewoon doen wat je hebt beloofd.
Ik geloof in het laatste. Als je zegt dat de snelheid wordt verhoogd moet je dat waarmaken.
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik ben inmiddels door Ziggo benaderd met een goede oplossing waar ik vertrouwen in heb.
Dank voor de reacties.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet op halve snelheid - geen respons op klachten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie