obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Hindi zenders
MisterSenseo
Er staat ook duidelijk dat de storing lopend is en dus nog niet opgelost.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Jash

Quote

pommerak schreef:

hallo heb dit 5x gedaan met diverse kabels ook met C6 en koka799,maar geen beeld,aan de overkant zijn ze wel bezig met renoveren van huizen en precies onder mijn huis heeft kpn alles open gehaald om de lijnen door te zetten naar het nieuwe gebouw.Angry andere zenders komen wel goed door,alleen hindi pakket en alle andere zenders die op deze freqentie zitten bv alJaziera zijn niet te ontvangen.


Bel even naar Ziggo. Kreeg gister eindelijk iemand aan de lijn:

Door een storing (m.b.t. DigitenneFrown) zijn de Hindi en Turkse pakket weggevallen op mijn postcode. Ik krijg binnen 5 werkdagen een nieuwe kabel toegestuurd waarmee het probleem verholpen zou moeten zijn.

Let op! Ik vroeg ook even naar de kabellengte, hij zei die is 3 meter. Ik moest namelijk 1 van 5m. Maar dat is geen probleem. Die krijg je dan toegestuurd.
 
perfectdraft
In Zwolle hebben we ook een probleem. Met mijn Humax werken de Hindizenders wel, maar met mijn Dreambox niet meer sinds een paar weken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hindi zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie