obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met Cisco 8485DVB PVR
kobus1960
Dit kan een dagje duren, meestal wordt er al gelijk onderzoek gedaan.
Je wordt vanzelf verzocht om je gegevens in een PB door een Ziggo persoon.
 
Biozig
Hedenochtend heb ik mijn uitzending gemist maar eens getest.
En alles blijkt weer als vanouds te werken.
Ik denk dat er een update gedaan is door Ziggo.
Dat gaat snel bij dit forum, heb me suf gelachen bij het programma "man met de hamer"dat ik gisteren gemist heb.

Ik denk dat ik in dit geval de beheerder maar moet bedanken voor zijn inzet.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
@tonvdlaar,

Graag zou ik de status van interactief van je willen weten. Deze vind je door op menu te drukken, ga dan naar instellingen, info, druk op OK en druk dan 1 x op het pijltje naar rechts. In dit scherm staat dan status installatie, ip adres STB, ip adres Kabelmodem en serving area. Graag zou ik van je willen weten wat er achter deze vier regels vermeld staat. Deze mag je, samen met je klantnummer, middels PB naar mij sturen.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Cisco 8485DVB PVR', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie