obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
wel of geen WiFi?
Hmentink
Hallo,
Mijn ouders hebben Ziggo. Sinds kort heeft mijn moeder een smartphone. Ze wil niet op het internet omdat ze dat te duur vindt. Ik zei haar dat ze dan via WiFi het internet op kon. Ik was gisteren bij hen en heb gekeken wat voor modem ze hebben. Ze hebben een Motorola Cable modem type SBV5120E. Zendt dit modem wel WiFi uit? Ik kan het niet vinden. Dank u wel voor het antwoord.
 
Bitfreak
Nee,dit is alleen een modem en heeft dus géén WIFI aan boord.Cool
 
Hmentink
Dank u wel. Dan houdt het op voor ze.
 
Poupou

Quote

Hmentink schreef:

Dank u wel. Dan houdt het op voor ze.


Wat je moeder natuurlijk wel kan doen is het abonnement upgraden naar Alles-in-1 Plus (Ik neem even aan dat ze nu Alles-in-1 Basis heeft). Dan krijgt ze WEL een wifimodem toegestuurd. Meteen daarna weer downgraden naar Alles-in-1 Basis en je hebt voor € 10,- (verschil tussen 1 maand Alles-in-1 Basis en Alles-in-1 Plus) een modem incl. router.
 
kobus1960
@Poupou, uitstekend advies!!!! Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wel of geen WiFi?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Advertentie