Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Continue rebooten van decoder of CI+ module
wenlex
Hallo,

Ik heb 2 problemen:

1) Ik ben in het bezit van een Samsung SMT-H3102 Decoder en die is met regelmaat aan het rebooten op een dag. Bestaat er bij Ziggo niet de mogelijkheid om dat op een vast tijdstip te doen i.pv. het signal continue mee te sturen over de kabel.
2) Dit bovenstaande probleem hebben mijn schoonouders ook maar dan met hun CI+ module, die TV gaat aan uit aan uit aan uit en ook van alles geprobeerd. Het is een Philips tv, en ik heb boven ook een CI+ module met een philips tv maar die doet het 1x snachts rond een uur of 0.00 - 01.00 uur.

Help, wie heeft een oplossing ????Shock

Groeten Wenlex

kobus1960
De oorzaak ligt toch ergens anders, Ziggo doet dit niet, rebooten dus.
Decoders en C1+ modules dien je zelf opdracht te geven dit te doen.
Hier staan 2 decoders en een C!+ in een Sony, die zijn nog nooit uit
zichzelf aan/uit gegaan of aan het rebooten. Vreemd dus!!

wenlex
Hallo Kobus,

Wat zou een optie kunnen zijn om dit op te lossen. Het is namelijk zo dat ik al de derde Samsung Decoder in huis heb van Ziggo, steeds weer omgeruild met een nieuwe. Gaat het een tijdje goed en dan gaat ie weer op hol.

Ik heb vanavond wel het automatisch updaten uitgezet, misschien dat dit helpt.

groeten...

kobus1960
Heel apart verhaal. Staat je decoder op een geschakelde groep aangesloten?
Ik zoek het meer in stroomuitval en weer opstarten, allemaal onbedoeld lijkt
me. Zoals ik al zei, TV's worden niet door Ziggo geschakeld, decoders ook niet.
Updaten doe je op verzoek.

wenlex
Hallo,

Ondertussen is het probleem van de CI+ module gevonden. Heb de module uit de Philips tv gehad en via naloog gekeken en toen begon de tv ook opnieuw op te starten en bleef ineen op zwart beeld staan met de ambilight nog aan.

Heb dus contact gehad met Philips en die hebben aangegeven dat het een hardware fout in de tv is. Zij sturen een monteur langs in de komende periode. Alles op kosten van Philips, aangezien hij binnen de garantie periode is en de tv is groter als 36".

Voor het probleem aangaande mijn decoder komt er vandaag een monteur van Ziggo om te kijken waar het probleem zich bevindt.

Groeten.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Continue rebooten van decoder of CI+ module', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
STORING CI+ MODULE Digitale radio of televisie storing : 18 01-01-2017
Verzamelklachtentopic Ziggo terugplaatsen ci+ update @Smit module (Paarse en blauwe) Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 11 17-07-2014
module Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 12 19-06-2014
decoder wil HD zenders niet opnemen Digitale radio of televisie storing : 4 03-06-2014
CI+ module Digitale radio of televisie storing : 10 01-04-2014
Advertentie